Trouwauto gezocht!

ReMark

Nieuw hier
3 mei 2012
2
0
0
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum. Sinds december 2011 ben ik in het bezit van een zwarte IS200 van 2001.
Wat een geweldige auto! Hiervoor heb een Toyota Corolla 1.6 HB van 1998 gereden, maar omdat ik iets groters wilde ben ik opzoek gegaan naar een Lexus IS en dus gevonden.

Volgend jaar in juni ga ik trouwen, en daarvoor ben ik op zoek naar een mooie IS (nieuw model), bij voorkeur een witte of zwarte. Helemaal geweldig is natuurlijk de ISF! Zijn jullie bekend met een bedrijf die een IS(F) verhuurt, of is er zelfs iemand op dit forum die zijn auto uit wil lenen voor een dag?
Bij voorkeur regio Twente.

Groeten,

Mark

Welkom Mark. Ik heb je bericht even verplaatst. Dit is je eerste post en je stelt je ook een beetje voor...

Hoi en Welkom :)

Ik denk dat je moeite zal krijgen om mensen hun auto te laten uitlenen. Het beste kan je even met een dealer praten, lijkt mij.

Lijkt je een SC430 misschien een leuk optie? Op kenteken staat dat die rood is.

Bij verdere intresse stuur ik foto`s

mvg,
erwin

Welkom op 't forum, ben benieuwd of 't gaat lukken!

Je zal dan denkelijk wel de nieuwspagina van LF halen :D

Bedankt voor de reacties.

@ewl82, ik zoek eigenlijk wel een IS, maar bedankt voor aanbod!

Ik ga tzt de lexus-dealer wel proberen. Mocht ik dan een mooie IS voor de mooie dag hebben kunnen vinden, dan post ik wel een foto.

Groeten,
Mark

Welkom hier :rulez:

Het is misschien wat ver voor jou, maar was gisteren bij Lexus Antwerpen en zij hebben een directiewagen IS-F staan in de showroom.......
Je weet nooit h? als je eens gaat horen??