uit den ouden doosch - Bas van Putten & Mark Levinson

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Leuk dat filmpje. Ik kan me wel vinden in zijn ervaringen. Een aantal jaren rijden in een GS gen 4 met ML heeft me tot ongeveer dezelfde bevindingen gebracht. Het vraagt enige luisterervaring om tot die conclusie te komen. Aanvankelijk heb je het niet zo door, maar na verloop merk je allerlei details op bij CD's die je daarvoor in voorgaande auto's nooit waren opgevallen. Het is allemaal heel subtiel en genuanceerd. Dat moet je wel aanspreken of je moet het leren waarderen. Soms heb ik passagiers die het kwalificeren als "saai". Voor mij is inmiddels een ML audio installatie een "must".

Het enige dat ik wel eens mis is de mogelijkheid van korte golf ontvangst zoals ik in de zeventiger jaren met een Blaupunkt radio had. Ik was destijds veel 's nachts onderweg en dan kon je luisteren naar geluiden uit een andere wereld zoals "Radio Tirana", "Die Stimme der DDR", Radio Moskou etc. Door naar die onzin te luisteren bleef je prima wakker bij nachtelijke ritten :cool:

• Leuk
Waarderingen: levensnevel
Het enige dat ik wel eens mis is de mogelijkheid van korte golf ontvangst zoals ik in de zeventiger jaren met een Blaupunkt radio had. Ik was destijds veel 's nachts onderweg en dan kon je luisteren naar geluiden uit een andere wereld zoals "Radio Tirana", "Die Stimme der DDR", Radio Moskou etc.
Een Internet-radio app op je smartphone heeft dat bereik wel, die radiozenders waarschijnlijk niet (meer) 😅. Zou Radio Nippon te vinden zijn? Probeer daar maar eens chocola van te maken 😁 Of van de tongval van de Aussie Outback.