uitlaat vraagje

vierdertig

Hoort erbij
23 mrt 2012
81
0
0
zag gister op de brug dat er 4 dempers na X-stuk zitten,2 direct na Katalysator en de 2 einddempers,zou het geen leuk geluid opleveren als je de 2 na Kat. verwijderd of is dat een slecht plan?
gr.Duncan
 

vierdertig

Hoort erbij
23 mrt 2012
81
0
0
wederom bedankt voor de link want dat klinkt al een stuk beter en kost zo goed als niks :D
evt. paar sportieve einddempers eronder en klaar is Kees :rulez:
 

vierdertig

Hoort erbij
23 mrt 2012
81
0
0
maar hij heeft de pre-muffler ook verwijderd,is dat de demper die na de twee Kats. in dat X-stuk zit?
zoek een plaatje van het uitlaatsysteem maar kan niks vinden nog :neutral:
 

vierdertig

Hoort erbij
23 mrt 2012
81
0
0
wat ik eruit op kan maken is dat het zo goed als zeker geen catalysator is maar ik zou die toch laten zitten,wellicht om voor beetje tegendruk te zorgen of iets dergelijks plus enkel de twee erachter doortrekken is een stuk simpeler :winke:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Precies, je kunt dan beter de 'makkelijkste' route eerst volgen.

Ik hoop dat e.e.a. niet te mooi is om waar te zijn, maar als je hiermee je geluid wat kunt oppoetsen (conform de positieve verhalen erover), dan lijkt het wel de moeite waard. ;)
 

vierdertig

Hoort erbij
23 mrt 2012
81
0
0
ja toch en hij zal er zeker niet stiller van worden,1ste eigenaar stelde dat misschien op prijs maar ik(als 4e) kan beetje geluid wel waarderen..
keep u posted :dance:
 

2GsDonny

Nieuw hier
17 okt 2012
11
0
0
als je opzoek bent naar een nieuw uitlaat systeem zal ik als ik jou was de jongens van tkj motorsport in holten mailen.
deze jongens maken jou een rvs uitlaat op maat voor weinig geld ! zo vroeg hij mij 300-400 voor een compleet catbacksysteem op maat vanaf de kat naar achter met dikke eind dempers en een middendemper en 2 silencer's
en voor een compleet uitlaatsysteem dus van af het motorblok met spaghettispruitstukken en rvs vervangingskatalysator en middendemper en 2 achterdempers met silencers compleet rvs 700-850 euro met montage en rotzooi op maat . heb ik andere prijzen gezien voor een compleet uitlaat systeem . hoop dat je er wat aan hebt mvg .