Unieke accessoire voor lexus gevonden? Deel hier uw weblink

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Dit topic is bestemd om links te posten van mooie of unieke accessoires aangetroffen op Marktplaats, Speurders, Ebay, etc.

Laten we het wel leuk houden en geen 13 in een dozijn dingen posten maar gewoon unieke/dikke/originele spullen die op een Lexus passen.

Re: Marktplaats, Speurders, overige fora, etc etc.

ik was aan het kijken voor winterbanden op marktplaats toen ik toevallig tegen een bedrijf in nijkerk aanliep...Spo auto. edisonlaan 13. erg klein bedrijfje maar vol met gebruikte banden uit duitsland....ik heb 4 continental's ( 225 x 50 x 17 met tussen de 6,5 en 7 mm profiel )gekocht voor 200 euro incl btw , op velg zetten en balanceren. en ik had nog keus zat !
een tipje mijnerzijds :-)

ps : airco reinigen / verversen / bijvullen....50 euries !

gr wilco

accessoires

accessoires

Hallo,

Wat is een goede plek om accessoires te kopen voor de IS200 (200)
ik wil zo'n zonne strook voor op je voorruit.
sleutelhanger
Xenonverlichting....

alvast bedankt,

Raymond

Re: accessoires

Informeer in ieder geval even bij de diverse aanbieders hier op Marketplace. Lince zie ik hier vaak opkomen bij xenon-verlichting.

Re: accessoires

Ik zou Showoff Imports eens bezoeken. Die hebben een leuke Showroom en beste veel voor de IS200.

Re: Unieke accessoire voor lexus gevonden? Deel hier uw webl

Heb mijn redouts ook van deze leverancier. Wordt binnen een week in envelop geleverd. Zoals eerder opgemerkt, gebruik ook een f?hn en spray de zijde van de cover ook goed in. Zit tot op heden nog steeds perfect.

Robin heeft zeker leuk spul

• Leuk
Waarderingen: j2jedi

Idd leuk spul, maar dan is het wel jammer dat je bij een lex nooit onder de kap hoeft te zijn. Haha

goeie vonst! Ziet er uit als een komplete set en voor een mooie prijs, Meestal rond de 2000 pond. mist alleen op de foto nog de Blackbox ecu die zal die wel vergeten zijn en anders zijn die nog makkelijk te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.