Update bluetooth connection Nokia 6700

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Ik heb een nieuwe mobile telefoon, de nokia 6700. Weet iemand of er een update mogelijk is om contact te maken met de bluetooth voor de auto?
Als ik nu verbinding maak en iemand bel hoor ik alleen maar gekraak.

groetjes Cindy
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Cindy,

Werkt de auto goed met andere telefoons? Indien dit wel het geval is, zou ik de fout zoeken bij de telefoon.

Misschien een firmware update voor de 6700.
 

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Hube zei:
Hoi Cindy,

Werkt de auto goed met andere telefoons? Indien dit wel het geval is, zou ik de fout zoeken bij de telefoon.

Misschien een firmware update voor de 6700.

Ja met de 6500 doet hij het wel gewoon, dus ik dacht ook aan een update. Maar ik weet niet of die er is.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Cindy,

Wanneer je nieuwe kaarten (DVD's) koopt voor het navigatie systeem, wordt de software automatisch ge-update. Lexus komt volgens mij iedere twee jaar (of ieder jaar) met nieuwe DVD's. Het beste is om even contact op te nemen met Louwman& Parqui via het Totota (en Lexus) informatie center:

tel: 0800-0369 of info (at) toyota.nl

Aan hen kan je vragen of een navigatie update zin heeft, betreffende de bluetooth functionaliteit op de IS250 en jouw specifieke telefoon model.

Het callcenter zal het echter, met de terugroep acties van Toyota, wel erg druk hebben.

Laat je de uitkomst weten?
 

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
We hebben gebeld met Lexus Den Haag maar op dit moment is er volgens hun geen update beschikbaar. Bedankt nog voor de tip.

groetjes Cindy
 

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Het probleem zat hem in de telefoon.
Ik heb inmiddels een nieuwe gekregen met de laatste versie en deze werkt wel zonder problemen.
Bedankt voor de reacties.