Update.

Mark#B

Nieuw hier
4 jul 2025
10
22
3
Na mezelf vorrig jaar te hebben voorgesteld bij deze een update.
Zoals ik eerder aangaf was ik destijds opzoek naar een Lexus voor de hobby....mijn interesse ging uit naar de LS430 en de GS430/300.
Welnu.....er is zowelliswaar een zeer fraaie GS430 op mijn pad gekomen en is inmiddels in mijn bezit. Het is er eentje van de 2e generatie en verkeert in een vrij nette staat al mag ik het zeggen....zowel technisch als optisch. Natuurlijk zitten er wel wat kleine dingetjes in de lak ,maar daar is het ook een hobby wagen voor....om het gevaarte weer helemaal netjes te maken. Verder zal ik er niet zo heel veel aan gaan veranderen want eigenlijk is ie al zo goed als af voor mij...hooguit andere velgen en een aristo paketje erop zetten. Tja....misschien nog wel meer maar dat zien we dan wel weer.

En wat rijd de wagen heerlijk!!
Hievoor verschillend Mercedesen gehad ( laatste was een E uit 2010 ) maar kan u zeggen dat de Lexus beter zit en rijd.
Het grappige van dit alles is is dat ik meer dan 20 jaar geleden interesse had in een Lexus GS ( 1e gen ) maar uiteindeljjk ging voor een Merces C klasse als 1e wagen en nooit meer ben veranderd kwa merk. Nou ja......beter te laat dan nooit zullen we dan maar zeggen!

Bijlagen

• 20260216_164925.jpg
    20260216_164925.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 22
  • 20260215_161919.jpg
    20260215_161919.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 21
Die ziet er idd erg netjes uit! (y)
Leuk dat je 'm verder aan wil pakken om 'm nóg mooier te maken.
En schroom vooral niet om af en toe wat voortgang foto's te posten! :giggle:

• Leuk
Waarderingen: Mark#B
Ziet er ook nog tip top uit dus dat zal ik ook nog doen. Van het weekend weer laten shinen dus....