update

• Onderwerp starter Onderwerp starter rvdv
  • Startdatum Startdatum

rvdv

Nieuw hier
12 mrt 2011
7
0
0
Onlangs na twee jaar maar besloten om mijn auto wat op te sieren 18 inch oem sport velgen met nieuwe vredesten sessanta. (ik vind ze erg stil stiller als mijn vorige 17 inch pilot sport)
En als klapper een chinese nav. besteld via alibaba.com , en een nieuw ventilatie rooster via Sewel van modeljaar 2010. Met een beetje huisvlijt is dit allemaal keurig passend te maken. Zo netjes dat de laatste keer dat ik een vervangende auto van de dealer meekreeg , vond ik dat nav unit er minder mooi in zat.
Dus voor diegene die het ook willen proberen zou ik zeggen doen! De nav had ik voor 570 dollar en het rooster voor 269 dollar alles incl shipping ( alles binnen 8 dgn. bezorgd) Ik had de spullen eerder binnen als dat ik mijn banden had en die had ik besteld bij een garage om de hoek. leesvoer : lexusforum.us

Ps na de problemen in het eerste half jaar dat ik de auto had, is de auto het laatste anderhalf volledig probleemloos,
en volledig zonder rammels. Van daar ook de upgrade hij mag nog even blijven. :rulez:

groet Rvd Velden

foto,s en link pleaseeeeee
en dat alibaba ding is dat deze soms?
bij de navigatiegigant hadden ze deze ook
volgens mij zijn ze failliet of uit de lucht

ja dat is de zelfde fabrikant, unit is van roadrover. Had zelf ook eerst geprobeerd te bestellen bij navigatiegigant, maar die zijn inderdaad failliet. Toen via clublexus.com uit gekomen bij ali.
Was een gok maar tot nu toe zeer tevreden navigatie is snel en draait op igo 8 en de unit is zelf is al in ingesteld op nl. Was bij mij eigenlijk plug en play moet alleen nog camera installeren .
Lees de info maar bij de volgende link .http://www.clublexus.com/forums/is-seco ... turer.html
Staan voldoende links bij van verkopers.