Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja ned met al haar belastingen en bpm zucht... en dat is niet niks voor de isf maar waarschijnlijk nog steeds goedkoper dan de isfen die nu te koop staan bij de dealer...
Ja!! het gaat ook gewoon helemaal nergens over, maar goed.. helaas zitten we niet in nederland maarja dat afbouwen van bpm gaat naar mijn mening ook te langzaam..
wat ik ook niet snap is waarom ze de is350 niet hier op de markt brengen... ze worden toch al gemaakt, of ze nou een is250 of een is350 op de boot zetten.
Lexus Europe bepaald geloof ik in overleg met Louwman & parqui welke auto nederland binnenkomen.
Maar inderdaad, gewoon de IS350 is echt een gemis hier. indien er een optie is het ML navigatie systeem hier werkend te krijgen, misschien haal ik er nog wel eens een keertje een van over de plas. Maarja, ik moet nog een aantal jaartjes met de mijne. Dus laat ik mezelf niet al te lekker maken