Van een IS250 naar een IS300H

SnelleJelle

Nieuw hier
11 jun 2024
11
32
13
Hi allemaal,

Ik ben weer terug na een aantal maanden weg te zijn geweest (had een tijd geen Lexus).
Mijn vorige Lexus IS250: https://forum.lexusforum.nl/threads/eerste-auto.179736/

Moest ik inleveren bij wisselen van baan, of beter gezegd toen ik voor mezelf begon een halfjaar geleden. Maar vandaag is deze IS300H Luxury Edition afgeleverd!
Wat een heerlijke auto, alles is nog beter dan gehoopt. Zelfs het 'muispookje' vind ik best prima werken tot nu toe. Ik zal later nog wat meer info en fotos toevoegen.

Bijlagen

• IMG_5782.jpeg
    IMG_5782.jpeg
    4,4 MB · Weergaven: 36
  • IMG_5785.jpeg
    IMG_5785.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 20
Nice, een facelift met zo te zien leuke wieltjes.
Heb de velgen laten herstellen omdat de voorvelgen veel schade hadden (en de achterste 2 een stuk minder). Maar heb geluk gehad, want omdat ze niet de juiste kleurcode hadden heeft de Lexus dealer (ADG Groningen) gratis de achterste 2 ook meegenomen! Top service :) (en inderdaad een facelift uit 2018)

Bijlagen

• IMG_5785.jpeg
    IMG_5785.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Welkom hier! Die kleurencombinatie heb ik nog niet eerder gezien. Heb je ook Mark Levinson? Veel plezier en veilige kilometers toegewenst!
Die zit er in! Had ook in mijn oude IS250 dus wou niet meer zonder. Volgens mij zitten alle denkbare opties er op, met uitzondering van panorama dak, maar wel stuurverwarming, stoelverwarming, stoelkoeling, dode hoek sensor, adaptive cruise etc. Is van oorsprong Duitse auto, maar wel altijd in onderhoud bij officiele Lexus dealer.

Super! Ik ben nog steeds erg blij met de Mark Levinson. Klinkt inderdaad als een complete uitvoering. Als je het dakje niet hebt, heb je waarschijnlijk ook geen elektrisch bediend zonnescherm bij de achterruit? Verder zit alles er dan op.

• Leuk
Waarderingen: SnelleJelle
Super! Ik ben nog steeds erg blij met de Mark Levinson. Klinkt inderdaad als een complete uitvoering. Als je het dakje niet hebt, heb je waarschijnlijk ook geen elektrisch bediend zonnescherm bij de achterruit? Verder zit alles er dan op.
Nu je het zegt, volgens mij ben ik het knopje nog niet tegengekomen, had het bij mijn vorige Lexus wel. Dus zou goed kunnen dat die er niet in zit. Zal morgen eens zoeken maar zou goed kunnen dat die er dan ook niet op zit inderdaad! Was destijds een leuke gimmick, maar ga het niet heel erg missen. Wellicht alleen als ik een x mijn zonnebril ben vergeten.

• Haha
Waarderingen: Lexus_Dennis
Heb de velgen laten herstellen omdat de voorvelgen veel schade hadden (en de achterste 2 een stuk minder). Maar heb geluk gehad, want omdat ze niet de juiste kleurcode hadden heeft de Lexus dealer (ADG Groningen) gratis de achterste 2 ook meegenomen! Top service :) (en inderdaad een facelift uit 2018)
Ik vind dit (uiteraard) een prachtige auto 👌 En die foto laat weer goed die uitstekende Lexus-lak zien; alsof ie net uit de fabriek komt :cool:

• Leuk
Waarderingen: SnelleJelle