Naar jarenlang trouw ford gereden nu al een tijdje aan het kijken voor een is250.
Onlangs 1 gevonden die erg interessant is en hopelijk na de bezichtiging deze over te nemen.
Werk voor Audi en restaureer klassiekers binnen de vag groep, raceauto's en rally autos. Denk aan audi quattro's, sportquattro's, groep b rally quattro's, nsu, dkw en oude skoda's.
Regelmatig op het circuit te vinden met een RS3 LMS TRC en een Audi TT racer.
Voor de liefhebbers, begonnen met een fiesta xr2i 1.8 16v,
fiesta rs1800,
fiesta rs turbo,
sierra cosworth 2wd,
2x fiesta ultimate/rally.
De Fiesta ultimate met serienummer 007 ( 1 van de 125 gele ) is mijn huidige dagelijkse auto
De Fiesta mk3 RS1800 is ook nog in bezit, deze was voorzien van een 1.8 16v, vervangen voor een 1.6 8v turbo motor , daarna een 1.8 16v motor met 172 pk gemeten ( atmosferisch ) en mag hopelijk binnenkort plaatsmaken voor een 2.0 turbo met 300+ pk
Onlangs 1 gevonden die erg interessant is en hopelijk na de bezichtiging deze over te nemen.
Werk voor Audi en restaureer klassiekers binnen de vag groep, raceauto's en rally autos. Denk aan audi quattro's, sportquattro's, groep b rally quattro's, nsu, dkw en oude skoda's.
Regelmatig op het circuit te vinden met een RS3 LMS TRC en een Audi TT racer.
Voor de liefhebbers, begonnen met een fiesta xr2i 1.8 16v,
fiesta rs1800,
fiesta rs turbo,
sierra cosworth 2wd,
2x fiesta ultimate/rally.
De Fiesta ultimate met serienummer 007 ( 1 van de 125 gele ) is mijn huidige dagelijkse auto
De Fiesta mk3 RS1800 is ook nog in bezit, deze was voorzien van een 1.8 16v, vervangen voor een 1.6 8v turbo motor , daarna een 1.8 16v motor met 172 pk gemeten ( atmosferisch ) en mag hopelijk binnenkort plaatsmaken voor een 2.0 turbo met 300+ pk