Veranderingen CT200h in 2012

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Duidelijk overzicht, gaat vooral over de F-sport.
Krijgt de europese (nederlandse) F-sport ook schakelflippers aan het stuur?
En de huidige bezitters verschillen van mening over de afstemming van het onderstel, zouden die ook de nieuwe afstelling kunnen krijgen?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
de F-Sport krijgt iig wel een nieuwe afstelling heb ik me laten vertellen... Wat je ervan zult merken.. geen idee.. dat zullen we dan wel merken als de F-Sport uit is...
 

tri

Actief
6 nov 2011
215
1
0
Ik denk dat het juiste type band en 16" velg ook al veel goed kunnen maken.Hij stuurt nu juist lekker strak in de bochten.De prijs hebben ze al mooi iets verhoogd.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Er zijn in de opties toch ook wel zaken veranderd. Bij de navi mist de achteruitrijcamera en het privacy glass, als ik het goed heb gezien. Vering kan iid wel wat comfortabeler..


Robbert-Jan
 

erwinl

Nieuw hier
26 mei 2011
14
0
0
Kan me geen functie voor de flippers voorstellen bij een CVT. Overigens in m'n IS nu zitten ze ook en je gebruikt ze echt nooit. Het reageert traag en de automaat bepaald vervolgens toch zelf wanneer er geschakeld wordt. Eigenlijk bepaal je met de flippers alleen de hoogste versnelling die de bak mag kiezen.
 

Mr. Lexus

Hoort erbij
16 okt 2011
43
0
0
Flippers ziet men vanaf voor Europa en bv. de USA, geven geen gevoel van schakelmomenten, maakt de auto als geheel weer duurder.