Verkeersinformatie

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hoi,

Weet iemand of er een hack / update is om toch verkeersinformatie te krijgen op een standaard (non-ML) navigatiesysteem?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
je bedoelt RDS?

Deze zit er gewoon op toch? en op het schermpje kan je ook nog de flitsers zien.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Volgens mij is dit op de nieuwere versie van de IS (2009 en up) niet meer standaard. Hiervoor was navigatie altijd Mark Levinson. Nu heb je de optie voor standaard navigatie waar je bijvoorbeeld dit op mist.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Meen je dat nou? dat is raar zeg o_O kan me bijna niet voorstellen eigenlijk.... ik heb nu alleen geen schermpje meer met waar de filtsers op staan, maar de TA doet het nog wel.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Geweldige zet van Lexus.

Op Clublexus was er helaas ook weinig over te vinden, ik zal het eens vragen bij de dealer.
 

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
klopt ik heb er bij een leenauto ook wel eens naar lopen zoeken en toen bleek dat als je tmc wilde hebben je de ML moest hebben of de niet ML al niet duur genoeg is.

Ik moet zeggen dat ik het systeem ook niet heel er super is zeker de verkeersinfo/alternatieve route kan stukken beter.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat ik heel erg mis is een route overview wanneer hij wil rerouten. Omdat ik niet weet wat hhet systeem berekend heeft, accepteer ik het vaak ook niet, zeker omdat je dan ook vaak van de regen in de drup komt.