verlagings veren of schokdempers

sorenzo

Nieuw hier
20 sep 2011
1
0
0
ik heb een lexus gs300 uit 1999 ik wil hem verlagen maar kan nergens wat vinden kan iemand mij helpen aub
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Eibach en H&R zijn lineaire veren. Eibach is hard, H&R nog harder. De S-Tech zijn progressief en rijden bijna zo comfortabel als de standaard veren.

Weet ook dat Lexus een "L-Tuned" sportpackage aanbiedde (in de VS in elk geval, in Europa weet ik niet). Dit package bestond uit verlagingsveren en sport schokdempers. De verlagingsveren waren eigenlijk Eibach Pro-kit veren met Kayaba Excel-G schokdempers.

Ik ga binnenkort deze setup hebben. Ben benieuwd hoe dat gaat rijden. Ik was in elk geval meer dan tevreden met de S-Tech + Excel-G kombinatie.

BC Racing schroefsets hebben een heel goede reputatie (beter dan Ksport & Megan Racing).
 

jjm1975

Hoort erbij
1 jan 2011
27
0
1
Zelf heb ik ook de Eibach pro kit eronder zitten en voor mij rijdt dit nog steeds erg comfortabel waarbij het zweverige is verdwenen. Ook staat de auto rondom mooier op zijn wielen... Een beetje lager maar zeker niet tooo much.
Zelf heb ik ook naar de Excel-G gekeken maar de originele dempers bevallen mij tot nog toe prima.
Prima set die je hebt uitgekozen!
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Ik heb vorig jaar een BC schroefkitje laten komen voor mijne GS.
Deze zijn instelbaar in hardheid en vallen hel goed mee. De prijs was nog geen 700?.
Zeker geen spijt van !!
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Esteban zei:
Ik heb vorig jaar een BC schroefkitje laten komen voor mijne GS.
Deze zijn instelbaar in hardheid en vallen hel goed mee. De prijs was nog geen 700?.
Zeker geen spijt van !!

Mooie prijs. In Frankrijk vind je hem voor 800 euro. Als dat een optie was voor mij, had ik dat gekocht...