verlichting schakelaars

lecram24

Nieuw hier
6 aug 2011
4
0
0
Hallo,
Heeft iemand informatie welke lampjes er in de schakelaars moeten van de stoelverwarming die branden bij verlichting aan.

Gr Marcel
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ik heb dan geen stoelverwarming maar bij de tractioncontrol en snowcontrol brandt er ook niks, dat zijn enkel schakelaars volgens mij
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Heren,

Er zitten wel lampjes in, is heel makkelijk eruit te halen.
Lampjes zitten in schakellaars: stoelverwarming, TRC, en Snow.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
zitten ook in de dashdimmer en mistachterlicht , maar welke lampies zijn dat bij mij doen ze het ook niet , heb ze alwel in de handen gehad maar meer ook niet
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ik heb ook nog geen idee vant weekend maar naar goeroe toe ben ook nog steeds op zoek naar wat voor originele lampjes er in het console van de airco en snelheidmeter gaan.. niet te vinden op internet of ik zoek niet op de goede plek :p
 

lecram24

Nieuw hier
6 aug 2011
4
0
0
Hoi,

Dat er lampjes inzitten is zeker bij mij brand er 1 stoelverwarming niet. maar zitten er ook lampjes in de schakelaars naast de automaat voor power en snow.
Verder als iemand weet wat een alternatief is hoor ik het graag.

Gr Marcel
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
@ joop: zijn dat dezelfde lampjes als de airco unit of snelheidsconsole? daar ga ik voor van het weekend informeren bij een auto elektro zaak.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
kijk eens aan vanmiddag maar eens een bezoekje plegen dan ;)

radio erin zetten wordt hem toch niet met dit weer :roll:
 

lecram24

Nieuw hier
6 aug 2011
4
0
0
Hallo

Voor wie nog lampjes zoek voor in de schakelaars heb ik een goedkoop adres gevonden.
Ik heb Miniatuur draadlampjes, 12 volt-40mA, afm:3x8mm, per 2 stuks. 80 cent. besteld en ingebouwd.
Ze geven iets minder licht maar dat valt alleen op als er nog een originele in een van de schakelaar zit.

Ik heb ze besteld bij http://www.baco-army-goods.nl/component ... stuks.html alleen de verzendkosten zijn 6,00 euro dat maakte het weer wat duurder maar volgens mij nog wel goedkoper als bij de dealer.

gr Marcel