Verwijderd

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

Hoi Rajeev,

welkom op het forum. Mooie GS heeft je vader!
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

:hi: welkom op het forum mooie wagen :rulez:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

welkom rajeev ik denk dat je ons jongste forumlid bent gefeliciteerd , mijn pa reed toen die tijd in een mercury monarch ik denk dat ik toen een beetje auto gek ben geworden :hi:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

Mooie auto maar ik ben heel benieuwd welke velgen dit zijn onder je vader zijn auto. Origineel Lexus of andere? 18 inch denk ik. Kan iemand mij vertellen wat voor velgen het zijn? Zullen ook mooi onder mijn LS 400 staan. :hi:
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

Hoi Rajeev, wat heb jij een mazzel dat je zo'n slimme vader hebt! :mrgreen:
Welkom hier.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

@Coordinator, ik ken die velgen wel. tijdje geleden stond er ook een sloper met die velgen er op. ze zijn wel origineel Lexus. Maar ik zie ze alleen maar terug op europese auto's.

Ze zijn 17 inch trouwens, en werden voor de LS gebruikt
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

Mooi Jelmer als je ergens een sloper vindt met deze velgen hou ik mij aanbevolen. Ik zou ze erg graag op mijn LS 400 willen hebben voor de zomerbanden. :hi:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

Wielen zijn waarschijnlijk kosteloos geleverd vanaf nieuw i.v.m. trillingen van de originele wielen, de 430 had daar helemaal last van zoals de mijne toentertijd, heb aanbod gehad de LS/SC wielen onder de GS te krijgen, maar wat lelijk was dat, Uiteindelijk heeft de auto op een speciale bank gestaan waar ook tour en race auto's met grote wielen werden gebalanceerd en het probleem was opgelost.

Maar mooie auto verder. :hi:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

Dat zijn weer de 16" velgen die je op '94 LS400's kon krijgen, ik dacht degene uitgevoerd met een 'Gold-Pack'.... of was het nou een 'Coach Edition'? :surprised2:

Het zijn echt europese velgen die op jouw GS zitten

@Coordinator: LS430 velgen staan ook netjes op een LS400. Ik heb ze ook voor de mijne
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

Ja de LS 430 velgen 5 ster zijn ook mooi maar ik vindt de 16 inch die ik er nu onder heb zitten ook mooi. Zo'n LS is mooi met dichte velgen. Ik heb de ideale velg nog niet gevonden maar de velgen op deze GS 300 zijn erg gaaf.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

NICE! en welkom op het forum! :) wellicht kan je vader sneller een nieuwe GS halen als je die van hem snel overneemt :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Hallo, ik ben Rajeev!

Hij kan het alvast overnemen voor als hij 18 is en een rijbewijs heeft :)