verzamelen voor het rijden naar showoff

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
voor het gezamelijk rijden richting showoff imports kun je hier een bericht plaatsen

verzamelpunten, idee?n en tijden zijn welkom :)

hoi allemaal

ik ben nieuw hier :P
zijn er mensen uit limburg die naar de showoff gaan?
graag een PM dan kunnen we ergens meeten en samen rijden

m.v.g. Kris

Bij welk tankstation aan A28 kun je ff stoppen,om meer mensen te verzamelen?
Suggesties welkom.

Moeten we ff uitzoeken kom daar niet zo vaak, anders de 1e pomp na afslag zwolle vanuit hoogeveen?

Wij komen vanuit Nieuwleusen, en kunnen wel met jullie samen die kant op gaan, en het tankstation na zwolle aan de A28, is direckt na afslag Wezep, laat maar weten hoe laat verzamelen.

andr? zei:
Wij komen vanuit Nieuwleusen, en kunnen wel met jullie samen die kant op gaan, en het tankstation na zwolle aan de A28, is direckt na afslag Wezep, laat maar weten hoe laat verzamelen.
Lijkt me goeie plek om af te spreken,is 10.30uur een goeie tijd? :D

is200 almelo zei:
[quote="andr?":2rlx9mvt]Wij komen vanuit Nieuwleusen, en kunnen wel met jullie samen die kant op gaan, en het tankstation na zwolle aan de A28, is direckt na afslag Wezep, laat maar weten hoe laat verzamelen.
Lijkt me goeie plek om af te spreken,is 10.30uur een goeie tijd? :D[/quote:2rlx9mvt]

Ja dat is prima, zullen er zijn, op die tijd.

Vanuit Amsterdam, Groningen, Zwolle komt de route samen op de A27 net ten zuiden/voorbij bij knooppunt Everdingen (Vianen). Vandaaruit is het ongeveer 35min rijden naar SOI volgens Google Maps.

EDIT J2Jedi: zie nieuw voorstel hieronder

heb je ook een adres voor dat benzine station? ben daar niet zo bekend :P denk dat het wel te doen moet zijn voor j0hann3s en ik... ik kom hem om 9.00 tegen op de A7 voorbij Drachten...

Nee, ik ben daar ook niet bekend. Maar er moet eentje daar zijn vlak na het knooppunt. Misschien moeten we dus mikken op 11u bij Vianen te zijn en dan het eerste "rustpunt".

Got it + GM-link: BP De Kroon - A27 Rijksweg A27, 3433 NW Nieuwegein
Reistijd naar SOI = 37 min

NB: Voor de mensen die vanaf de A2 komen (zoals ik) die moeten even doorrijden naar de A27, omdat er pas weer eentje is bij Meerkerk.

Voorstel treintje A27
Verzamelen: benzinestation "BP De Kroon" langs de A27 ten oosten van Vianen
Tijd: plm 11.00u (voorstellen doorgeven aub)

Verwachtte deelnemers treintje:
- J2Jedi (Altezza)
- MLCoolJ (Altezza)
- j0hann3s (Altezza)

andr? zei:
Hoe heet dit tankstation dan? Is dit nog wel A28 en geen A50?

Status
Niet open voor verdere reacties.