video met leuke accesoires uit Japan

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Tomsracing doet kennelijk alleen in nutteloze dingen: stuurflippers voor een auto zonder versnellingsbak, tupperware-gezwellen die de bruikbaarheid van de auto alleen maar verminderen en dikke uitlaatpijpen die geen praktisch nut hebben, maar voor iedereen het signaal zijn dat de eigenaar wat te compenseren heeft.

Ugh. :(
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
twcoolen zei:
CVT in combinatie met flippers.
Excuse my ignorance, maar dat is toch de grootste nonsens die je kunt bedenken? De CT heeft niet eens een CVT in de ware zin van het woord, er zit echt helemaal geen versnellingsbak in. Waarom zou je dan met flippers willen schakelen? Dat is echt zo'n beetje het meest zinledige dat je in deze auto kunt doen. Dat is net zoiets als een elektrisch treinstel met een vuurdeur waar je kolen in kunt scheppen. Of een stukje karton aan het voorwiel van een kinderfiets, waardoor het voor het kind net lijkt of er een motor in zit...


<zoekt naar smiley die op voorhoofd wijst>
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Alor zei:
Ik neem aan dat ze die flippers niet voor de sier hebben,
Bij de 'CVT' van de CT (die helemaal geen CVT is, want er zit geen T in) kan ik me toch geen andere functie voorstellen.
Alor zei:
blijkbaar kan je traps schakelen(of hoe je het ook noemt bij een CVT).
Met enige aanpassing?
Als het al zou kunnen, dat 'schakelen', wat is het nut er dan van? Net doen of je iets hebt dat er niet is?
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Termin8r zei:
Als het al zou kunnen, dat 'schakelen', wat is het nut er dan van? Net doen of je iets hebt dat er niet is?

Bij de Insight kun je bijvoorbeeld zelf 'terugschakelen' en dus zelf bepalen wanneer je wilt afremmen op de motor. Ik zie in de bergen hier zeker het nut van in....
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
twcoolen zei:
Bij de Insight kun je bijvoorbeeld zelf 'terugschakelen' en dus zelf bepalen wanneer je wilt afremmen op de motor. Ik zie in de bergen hier zeker het nut van in....

Voor dat doel zit er een standje 'B' op de CT.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ziet er wel leuk uit, maar of het allemaal voor deze auto zin heeft??
Ik denk dat je dan beter een andere auto kan bestellen.

Robbert-Jan
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Termin8r zei:
twcoolen zei:
Bij de Insight kun je bijvoorbeeld zelf 'terugschakelen' en dus zelf bepalen wanneer je wilt afremmen op de motor. Ik zie in de bergen hier zeker het nut van in....

Voor dat doel zit er een standje 'B' op de CT.

Dat is niet geheel waar. Bij de flippers bepaal je zelf het terugschakelmoment, in de 'B' van Lexus wordt er in het algemeen vroeger teruggeschakeld. Dat is een groot verschil naar mijn mening.