Voor het eerst een Lexus

daniel1985

Nieuw hier
8 nov 2012
2
0
0
Hallo liefhebbers,

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen.
Vandaag de Lexus CT 200h business line besteld (lease) en nu aangemeld op dit forum.
Ik ben 28 jaar heb en woon samen met mijn vrouw en zoontje in Amersfoort.
Om de kost te verdienen ben ik Support Engineer bij een ICT-bedrijf. Al een poosje in dienst en nu mag ik dan voor het eerst in mijn leven een nieuwe auto bestellen. Na verschillende mogelijkheden (Audi A3, BMW 1-serie, Volvo V40) dan toch voor de CT 200h gekozen, ik vind de auto geweldig rijden en heb alleen maar goede verhalen over het merk gehoord dus de keuze was snel gemaakt, ook vanwege de bijtelling beken ik eerlijk ;)
Als kleur voor Sienna Brown in combinatie met Silk Ivory interieur gekozen. Als opties de HDD Navigatie en schuifdak genomen. Nu 4 lange maanden wachten, wat een eeuwigheid! Wat wel mooi meegenomen is, is dat het dan wel gelijk de 2013 uitvoering is met de updates die daarbij horen (andere muis, nieuw navigatiesysteem, enz.) dealer kon daar nog niet heel veel over vertellen maar als ik de beschrijvingen van modeljaar 2013 op de Amerikaanse Lexus site bekijk dan kan ik alleen maar positief zijn. Ik hoop dat de online apps die daar beschreven staan ook op de NL-versie beschikbaar zijn, toch leuk om te hebben!

Groet,

Daniel
 
Hallo Daniel, welkom op het forum, veel plezier hier, en zeker met de auto.
 
daniel1985 zei:
Hallo liefhebbers,

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen.
Vandaag de Lexus CT 200h business line besteld (lease) en nu aangemeld op dit forum.
Ik ben 28 jaar heb en woon samen met mijn vrouw en zoontje in Amersfoort.
Om de kost te verdienen ben ik Support Engineer bij een ICT-bedrijf. Al een poosje in dienst en nu mag ik dan voor het eerst in mijn leven een nieuwe auto bestellen. Na verschillende mogelijkheden (Audi A3, BMW 1-serie, Volvo V40) dan toch voor de CT 200h gekozen, ik vind de auto geweldig rijden en heb alleen maar goede verhalen over het merk gehoord dus de keuze was snel gemaakt, ook vanwege de bijtelling beken ik eerlijk ;)
Als kleur voor Sienna Brown in combinatie met Silk Ivory interieur gekozen. Als opties de HDD Navigatie en schuifdak genomen. Nu 4 lange maanden wachten, wat een eeuwigheid! Wat wel mooi meegenomen is, is dat het dan wel gelijk de 2013 uitvoering is met de updates die daarbij horen (andere muis, nieuw navigatiesysteem, enz.) dealer kon daar nog niet heel veel over vertellen maar als ik de beschrijvingen van modeljaar 2013 op de Amerikaanse Lexus site bekijk dan kan ik alleen maar positief zijn. Ik hoop dat de online apps die daar beschreven staan ook op de NL-versie beschikbaar zijn, toch leuk om te hebben!

Groet,

Daniel

nieuwe muis? verklaar eens nader...
wat wel echt een geweldige toevoeging is is de arm steun voor je rechterarm.
Mijn ct200h BLP 2013 word komende week of die erop geleverd.
 
Welkom :hi: veel plezier met de auto! Maar dat gaat wel lukken denk ik :)
 
Bedankt voor jullie reacties en het welkom!
Dat plezier gaat wel lukken, alleen het wachten duurt nu al een eeuwigheid. Geduld is een schone zaak...
Over de nieuwe muis, de dealer wist mij te vertellen dat de enter knoppen die nu aan beide zijkanten zitten verdwijnen en dat er daarvoor in de plaats een soort touchpad komt waar je gelijk op kan klikken. Een beetje dus zoals met je smartphone.
 
Vreemd dat er zo weinig info beschikbaar is over de nieuwigheden in de '13 versie van de CT. Natuurlijk heb ik de opsomming ook gezien maar toch zijn er nog een aantal verassingen over.

Mooie kleur heb je gekozen! Het is dat ik tot nu toe altijd donkere auto's heb gehad en weleens iets anders wilde.
Succes met het lange wachten!
 
Ik heb het nieuwe model heren, mijn F sport heeft de laatste vernieuwde snufjes.
Armsteun heeft een leder randje i.p.v. kunstof.
Hdd navigatie heeft een andere look and feel, dan voorheen.
Bij de F sport is de passagierszetel electrisch verstelbaar.
En de spraak besturing is minder complex.
Verwacht geen hele spannende dingen ervan, ik ben er wel blij mee.