Voor RX 450h 2015-2022 Pedalbox gaspedaal respons verbeteraar

• Onderwerp starter Onderwerp starter Raine
  • Startdatum Startdatum

Raine

Actief
17 sep 2023
207
158
43
Wegens verkoop auto heb ik te koop een DTE-Systems pedalbox voor de RX 450h 2015-2022
Dit apparaat verbetert de respons van het gaspedaal.
De standaard slome gaspedaal reactie van de RX wordt daardoor een stuk levendiger en de auto voelt (afhankelijk in welke stand je zet) merkbaar feller aan op het gaspedaal.
Nee, je krijgt er geen PK's bij, maar de acceleratie wordt merkbaar levendiger/ beter, de auto voelt sportiever aan, een wat mij betreft een serieuze verbetering tov standaard, Ik heb er ca. een jaar mee rondgereden en had niet meer zonder gewild.
De respons is in verschillende modi te schakelen (via het bediening paneeltje of via app met je mobiel) en in elke modus weer in meerdere stappen fijn in te stellen, super eenvoudig en je voelt het echt.
Installatie super eenvoudig, je stekkert het apparaatje gewoon tussen de stekker van je gaspedaal, paar minuutjes werk om het dash paneeltje boven je gaspedaal los te halen (3 schroefjes) en iedereen kan dit zelf.
Verandert niets aan motormanagement van de auto, dus heeft geen effect op de garantie.
Toen ik kocht was die €269, nu €239
Mijn prijs €150

Bijlagen

• RX DTE 1.jpeg
    RX DTE 1.jpeg
    83,9 KB · Weergaven: 17
  • RX DTE 2.jpeg
    RX DTE 2.jpeg
    41,2 KB · Weergaven: 14
  • RX DTE 3.jpeg
    RX DTE 3.jpeg
    59,2 KB · Weergaven: 15
  • Pedalbox Lexus RX 1_6770.jpg
    Pedalbox Lexus RX 1_6770.jpg
    431,9 KB · Weergaven: 12
  • Leuk
Waarderingen: ironman
Goedemiddag,

Ik lees al enige tijd mee op dit forum, maar speciaal voor dit item mij maar eens ingeschreven.
Heb je hem nog, want zou het graag overnemen.

Met vriendelijke groet