Voorstellen en advies gevraagd

stihl

Nieuw hier
23 jul 2014
9
0
0
Beste forumleden,

Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een antraciet grijze Lexus IS200 uit 2000. Gekocht met 168k op de teller met net een grote beurt achter de rug. Ik be van plan lang in deze auto te rijden.

Hier een foto:

e6973e4a36f62251566c5b402cdf0afa.jpg


Ik ben enorm tevreden over de kwaliteit van de wegligging en het gevoel van het sturen.

Helaas is er wel een probleem waar ik mee zit; een apart geluid komend uit het dashboard.
Ik heb hier een topic over gemaakt, inclusief een video van het geluid:

http://vb.lexusforum.nl/forum/model...lp-herhalend-ratelend-geluid-video-inbegrepen

Bedankt voor het lezen!


Groet,
Jasper
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Het Lexus Forum, succes met je geratel. Ik had dat ook, maar niet zo luid, en ook geen idee waar het vandaan kwam. Maar veel plezier op het forum. :D
 
Dank jullie wel voor het warme welkom.

@W1773M - Het geluid lijkt zich nu koest te houden. Ik ga het in de gaten houden. ;)

Edit// Nope geluid is er nog. :(
 
Laatst bewerkt:
Welkom Jasper, heel veel rijplezier. Hopelijk achterhaal je snel de herkomst van het geluid!!
 
Mooie IS. Wat betreft het geluid, ik zou anders je center console even los halen en dan je radio loskoppelen en dan per gedeelte kijken of het geluid er nog zit. Rijd je altijd met airco of zelden ?
 
@johanm, Lacor, Bedankt!!

@Robokill, ook bedankt en ja. Ik heb tot nu toe eigenlijk enkel met de airco aan gereden. Maar of ik nou de airco aan/uitzet, de luchtcirculatie van buiten/binnen verander of simpelweg alle ventilatie uit zet.. het geluid blijft.
Ik heb wel mijn sterke vermoeden dat het net iets achter de radio is omdat daar de richting van het geluid is. Ik ga dit weekend jouw suggestie proberen en een kijkje nemen in het dashboard!