Voorstellen + Iemand bekend met deze Lexus?

Bakfiets17

Nieuw hier
12 jul 2013
1
0
0
Ik kom uit het Noorden van het land en na jarenlang BMW gereden te hebben , van 3 serie (E30, E36, E46) tot 5 serie (E39), wil ik nu nu overstap wagen naar Lexus, en wel de IS200.

Waarom? Omdat het in mijn ogen tijdloze auto's zijn. Tevens wil ik een model van 1999, deze is bijna 15 jaar oud en dan wil ik hem zakelijk gaan rijden ivm lage bijtelling.

Nu zag ik deze staat op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/696737398. Ziet er op de foto's netjes uit, nette KM stand met NAP en ook nog voor een nette prijs.

Ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen over deze auto? Danwel de Lexus is200 in het algemeen?
Ik hoop op een spoedig antwoord, want morgenochtend wil ik deze auto gaan bekijken/rijden..

Ik zal sowieso naar de Distributieriem kijken, aangezien deze bij 150.000 km moet worden vervangen? Wellicht is dit dus nog niet gebeurd...
 
Welkom! auto ziet er goed uit! persoonlijk ken ik de auto niet... verder waar naar te kijken.. tja.. alles wat je normaal ook bij een andere auto zou checken... Check de achterschermen voor roest en verder de koppeling. De ophangrubbers zou je ook kunnen checken. De wielen kunnen best gecorrodeerd zijn (dit moet je in het echt zien) dat is een euvel van ze... verder zou ik het niet weten... succes en we hopen je terug te kunnen zien en dat je je auto hier mag showen!

EDIT: het lijkt op een sport gezien de stuur en de dash.. oh.. en het is geen V6 maar een 6 in lijn ;)
 
Welkom hier!

Distributie idd bij 150dkm, verder onderste fuseekogels. Let met name op 'kraak' geluiden bij sterk insturen en lage snelheid.

Succes met de aanschaf en wellicht tot ziens op het forum.
 
distributie riem hoeft niet perse bij 150dkm, dit kan ook bij de 9 jaar service zijn gebeurd! dus dat moet je eerst even goed uitzoeken! de mijn is vervangen bij 80dkm ofte wel na 9 jaar! en hoeft voorlopig nog even niet meer vervangen te worden!
 
Lexus-dzjino zei:
distributie riem hoeft niet perse bij 150dkm, dit kan ook bij de 9 jaar service zijn gebeurd! dus dat moet je eerst even goed uitzoeken! de mijn is vervangen bij 80dkm ofte wel na 9 jaar! en hoeft voorlopig nog even niet meer vervangen te worden!

Volgens mij is het 150dkm of 9 jaar , wat het eerst bereikt wordt.
Als de distributie riem vervangen is wordt er doorgaans een sticker ergens onder de motorkap geplakt,
met daarop de datum en kilometerstand bij het vervangen van de riem,
is deze sticker niet aanwezig dan is de kans dat de riem nog niet vervangen is erg groot,