Voorstellen MJLexus300

MJLexus300

Redactie
28 dec 2015
121
1
0
20151229_112208.jpg 20151229_112221.jpg 20151229_112257.jpg 20151229_112326.jpg Zal me even voor stellen ..

Ben Michael Jansen kom uit het prachtige Geldermalsen (Betuwe)
Ik heb heel me leven alleen maar Japanse auto's gereden ..
Ben beginnen met een Suzuki Shift het daar twee van gehad ..Later heb ik 1 van de laatste serie Suzuki Vitara Soft top gereden dat was veel naar de garage en heb hem toch 2,5 jaar gereden.
Daarna ben ik over gegaan op Toyota heb toen de Corola G6 gehad dat was echt een fijne en goede auto die heb ik bijna 8 jaar gereden zonder problemen ..Deze Corola heb ik toen verbouwd maar niet overdreven ..Daarna heb ik 3 jaar een toyota Aris gereden was 1 van de eerste serie's ..Alleen die luste flink wat bezine..Toen ben ik overgegaan naar een Lexus CT 200H daar heb ik iets meer dan 1,5 jaar mee gereden en nu waar ik trots en heel blij met ben de Lexus IS300H F sport met alles er op en der aan ..
Had al een keer op Twitter wat gezet dat ik al in alle type's Lexus heb gereden ook in de Nieuwe coup? en de RX 450 maar dat zijn ook prachtige auto's

nou dat was het denk ik hoop dat ik me hier thuis gaat voelen bij de Toyota club niet toen die tijd..

Hier de beloofde foto's van mijn IS 300H heb de achterkant aangepast ..Wil in het voorjaar kijken of ik er Vossen velgen er onder gooit maar twijfel er nog aan volgens mij ga me rij comfoor achteruit voor al met 20 inch velgen er onder zal wel een stuiterbak gaan worden en een sporing zoeker ..

Heb deze auto nieuw gekocht en de CT 200 toen ook de andere twee auto's ook dus hou van nieuw

Mvg Michael
 
Laatst bewerkt:
Welkom MJLexus300,

Of jij je thuis gaat voelen hangt natuurlijk van jezelf af.
Het is een leuk forum met leden die al heel lang meegaan en passie hebben voor het merk Lexus.
Je moet tegen een geintje kunnen ,je niet direct aangevallen voelen dan komt het helemaal goed.
😃👍🏻
 
Waw, MJLexus300, dat klinkt goed. Ik mis echt een foto van die auto!! Heb je hem nieuw gekocht? Kleur?? Interieur?? Raden: Wit met rood interieur??:xp
 
Welkom Michael en fijne kms toegewenst.

P.S. per ongeluk twee keer dezelfde foto geplaatst ?
 
welkom! nice ride! nu is die van Alor niet meer de mooiste want die mist de echte uitlaten :p
 
Mooie uitlaat! Heb je de onderlip moeten vervangen hiervoor of gewoon aangepast? Is het een volledige nieuwe uitlaatlijn?
 
Ik zal het jullie vertellen het zijn gewoon sierstukken en de onderstuk heb ik bij de dealer besteld en er ondergezet volgens mij is dat onderstuk het zelfde als van een IS250
De bumper moet er wel af want net achter de reflectors zit nog een schroefje en de achterlichten ook je ben er wel mee bezig ..