Voorstellen

Nanook

Nieuw hier
10 dec 2023
1
1
3
Hallo, ik ben Jean en kom uit Kerkrade en ben een aankomend nieuw lid. Ik wil me de UX 250 H kopen met het kenteken H-694-HX Is dit een goede keuze, is deze wagen hier bekend. Deze auto is van heel veel opties voorzien, Ik wil geen kat in de zak kopen. Morgen ga ik proefrijden, het is voor mij de eerste Japanner, na jaren Audi gereden te hebben wil ik eens wat anders en de UX vind ik een geweldig mooi model.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me

Johno

Actief
23 jan 2022
460
204
43
Welkom op het forum.

Probeer deze site eens:

Ik zou in elk geval checken waar het onderhoud is gebeurd en of het steeds tijdig is uitgevoerd. Succes
 

Sam_IS300h

Actief
8 sep 2022
297
170
43
Lexus Sittard is een prima adres. Het is een vrij jonge auto, die van de eerste eigenaar komt. Ik neem aan dat de auto in de tussentijd door Lexus Sittard is onderhouden.

Gewoon een kwestie van goed proefrijden en op de zaken letten waar je met een bezichtiging altijd naar kijkt. Dan koop je echt niet zomaar een kat in de zak.
 

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
We hebben zelf een UX executive en die bevalt ons erg goed. Ik moet zeggen dat we geen minpunten hebben op het ontbrekende reservewiel na ;-) en de wat kleine kofferruimte.Passagierstoelen zijn neerklapbaar.
Rijeigenschappen zijn gewoon goed , ook bij 170 km/h gaat het buitengewoon lekker ;-) en blijft stabiel op de weg,dweilt niet . Motor pakt lekker op en de CVT is niet rumoerig .We hebben 1 isseu gehad en dat is de 12 volt accu die kapot ging en die is toen onder garantie toen vervangen. Verbruik als de vrouw rijdt is 5 ltr/100 km en als ik rijdt is het 6,5 ltr/100 km.

In ieder geval blijft de UX nog lang bij ons !
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
839
1
450
63
het is voor mij de eerste Japanner, na jaren Audi gereden te hebben wil ik eens wat anders
Ik kwam ook uit een Audi in een Lexus. Dat is me zeer goed bevallen. Niet alleen het product (de auto) zelf, maar ook de dealer(s) zijn prettiger in de omgang met klanten. Het is even wennen als je uit een Audi komt, maar hou er rekening mee: een Lexus werkt verslavend ;)
 

Ik heb ook een Lexus

Hoort erbij
2 apr 2023
79
73
18
Hallo, ik ben Jean en kom uit Kerkrade en ben een aankomend nieuw lid. Ik wil me de UX 250 H kopen met het kenteken H-694-HX Is dit een goede keuze, is deze wagen hier bekend. Deze auto is van heel veel opties voorzien, Ik wil geen kat in de zak kopen. Morgen ga ik proefrijden, het is voor mij de eerste Japanner, na jaren Audi gereden te hebben wil ik eens wat anders en de UX vind ik een geweldig mooi model.
Maak een goede proefrit (niet te kort, echt wel gewoon een uurtje rijden).
Als je er dan ook nog 12 mnd garantie bij krijgt, zou ik niet te bang zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nanook

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
311
251
63
Allereerst: van harte welkom op het forum. Ik denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken, Lexus staat niet voor niets bij allerlei onderzoeken steevast in de top van betrouwbaarste automerken. Er zijn tegenwoordig niet veel automerken meer waar je binnen drie jaar al grote gebreken kunt verwachten (okee, op die Amerikaanse batterij dingen na dan :trollface: ) maar bij Lexus zeer zeker niet. Het is niet voor niets dat Lexus 10 jaar garantie geeft, mits dealer onderhouden dus dat is iets wat je even kunt controleren. Alles bij elkaar durf ik wel te zeggen dat je weinig risico loopt.

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: Nanook en Higgie