- 15 feb 2026
- 5
- 4
- 3

Heb er 2 toegevoegd. Jij hebt ook een mooie! Jesus haha ik moet nog ff sparen voor zo een.Middag.
Een Lexus diesel? Wauw, stoer
Pics?

Ik keek even voor de lol wat diesel kost om te rijden, het is wel erg prijzig..Met 'stoer' bedoelde ik meer dat het financieel wellicht wat kostbaar is om met een oude diesel rond te rijden.
De MRB zal aardig wat zijn en de dieselprijs is ook aardig hoog.
Je moet dan wel heel veel rijden om dat rendabel te maken.
Of is het puur hobby en boeit dat laatste niet zoveel?![]()
.Beide eigenlijk. Kost inderdaad 580 euro per kwartaal ofzo. Maar ik ben altijd so far diesel fan geweest ivm meestal hebben ze een turbo dus icm chiptuning. Krik ik hem van 177pk zo naar 250PK. En dan rijd ik nog steeds relatief zuinig. Maar dat is next project. Ben de tools aan het bestellen. Roet = Goed!Met 'stoer' bedoelde ik meer dat het financieel wellicht wat kostbaar is om met een oude diesel rond te rijden.
De MRB zal aardig wat zijn en de dieselprijs is ook aardig hoog.
Je moet dan wel heel veel rijden om dat rendabel te maken.
Of is het puur hobby en boeit dat laatste niet zoveel?![]()

586 uit mijn hoofd.Ik keek even voor de lol wat diesel kost om te rijden, het is wel erg prijzig..
Als plug in hybride is de RX 431 Euro per 3 maanden. Bij diesel zou dat 902 euro zijn.
Ik snap je ergens wel.Beide eigenlijk. Kost inderdaad 580 euro per kwartaal ofzo. Maar ik ben altijd so far diesel fan geweest ivm meestal hebben ze een turbo dus icm chiptuning. Krik ik hem van 177pk zo naar 250PK. En dan rijd ik nog steeds relatief zuinig. Maar dat is next project. Ben de tools aan het bestellen. Roet = Goed!
+ De belastingdienst etc hebben het liever niet. Dus dan vind ik het leuker. Benzine klinkt mooier en leuker hoor, geen twijfel over mogelijk. Maar een diesel kun je ook leuk maken. Ieder zijn ding hƩ.
Ik kreeg dit weekend een brieft met het tarief ivm vervallen van het lage tarief voor plug in hybride. Intussen heb ik al vele brieven gehad, maar ja de 30 euro extra die ik per maand betaal moet toch worden uitgegeven586 uit mijn hoofd.
.Ik kan het beamen maar onbetaalbaar valt echt mee...vindt ik . Ik heb al bijna 5 jaar een IS-F ,Ik snap je ergens wel.
Ik zou ergens ook zeer graag een Lexus met een 5.0 V8 rijden. Onbetaalbaar in NL (helemaal als je 'm ook nog moet invoeren) maar idd o zo leuk!
Ja klopt, die is nog te doen.Ik kan het beamen maar onbetaalbaar valt echt mee...vindt ik . Ik heb al bijna 5 jaar een IS-F ,

Dromen mag zeker ! Ik vind de modernere modellen juist wat minder moet ik zeggen. De luxe is er wel na de IS-F maar dat boeit me juist niet. Ik geloof dat er een IS500 rijdt in NL als ik het goed heb.Ja klopt, die is nog te doen.
Niet dat een IS-F te min is (verre van!) maar ik zou wel graag wat nieuwers rijden.
Een IS500 lijkt me ultiem! Maarja, dan gaat het hard met de centjes.
Dromen mag, toch?![]()