voorstellen

mipgast

Nieuw hier
25 okt 2012
1
0
0
hai,
ik ben Pim op internet is 3 letters meestal te kort, vandaar als je pim omdraaid, en ziet dat hij de gast is....
heb je mipgast.
ik ben onlangs 20 geworden en rij nu een celica uit 2001. echter heb ik deze zo goed als zeker verkocht en morgen ga ik kijken voor een IS200.
verder woon ik onder in brabant, en werk ik als automonteur (met nog 1 dag in de week school). hierna wil ik management in de autobranche doen en dan kijk ik wel weer verder.
ik heb ook nog een motor, omdat ik beginnend bestuurder ben moet deze 25kw zijn. het gaat om een suzuki gsx 600f uit de jaren 90 (96 meen ik) die bij aankoop al was teruggevoerd. wat dus lekker makkelijk was!
ik heb inmiddels al heel wat auto's versleten omdat ik steeds weer wat anders wilde hebben...
ik ben begonnen met een mazda 323f die ik maar 2 maanden heb gereden, toen een corolla e10, toen ik deze verkocht moest ik een tijdelijke auto hebben dus heb ik 2 maanden starlet gereden. waarna een corolla e12 volgde en daarna de celica..... toen ik die e12 had heb ik ook nog even een volvo 66 uit 1977 gehad maar hier kwam ik met een auto en motor niet echt aan toe, ook deze dus maar kort gehad!

waarom nu een lexus?? ik wilde er altijd al een hebben vanwege de 6cilinder en omdat ik hem erg mooi vind en zoals je al kon lezen wel van de jappen ben....
echter had ik eerst bezwaar tegen het verbruik en de belasting maar omdat mijn auto's steeds duurder werden kon dit laatste stapje omhoog ook nog wel:p (inmiddels ook een salaris en wat schade vrije jaren enz, dat telt natuurlijk ook mee)


vragen, mag altijd!
groetjes,
Pim
 
Hoi Pim,

Welkom op het forum! :hi:

IS200, mooie bak. Recht toe recht aan. Betrouwbaar en voor iemand met een beetje kennis redelijk simpel te onderhouden. Heel veel succes!
 
Hallo Pim, ik had ook en een warm onthaal op het forum, dus wens jou ook veel plezier hier op het forum, en met je toekomstige Lexus IS 200.