Voorstellen

Aquila

Nieuw hier
1 mei 2013
9
0
0
Hallo,

Binnenkort kan ik me onder jullie scharen als Lexus IS 250 rijder. Na 15 jaar in 3 verschillende Saab's doorgebracht te hebben is het nu tijd voor een Lexus. Lang getwijfeld of het een Honda, Subaru of Lexus zou worden maar toch voor de laatste gekozen vanwege de nog betere reputatie dan de andere twee.
Via een bevriende Honda dealer een zoekopdracht uitgezet en nu nog even wachten tot hij met iets moois komt. Waarom een Honda dealer? Zoals gezegd een kennis en dan gun ik het hem net zo lief in deze moeilijke tijden als een ander.

Zal binnenkort een update doen met welke auto het uiteindelijk is geworden.

Welkom! En gezien je type auto in je profiel, gaat het een sport worden :)

Krijg net bericht van mijn Honda kennis dat er een IS 250 Sport is ingeruild. Volgende week krijgt hij hem officieel binnen. Sport, 2006, handgeschakeld, donkerblauw metallic en maar 47000 kms. Klinkt goed.

Veel succes met de aanschaf. Wellicht heeft handgeschakeld de voorkeur, maar ik zou voor de aanschaf ook even met de automaat gaan rijden. Dat is namelijk een wereld van verschil.

Aquila zei:
Krijg net bericht van mijn Honda kennis dat er een IS 250 Sport is ingeruild. Volgende week krijgt hij hem officieel binnen. Sport, 2006, handgeschakeld, donkerblauw metallic en maar 47000 kms. Klinkt goed.
Dat klinkt zeker goed!

Inmiddels is er een IS250 aangeschaft. Geen sport, die was door de klant al ergens anders ingeruild voordat hij de auto bij mijn bevriende Honda dealer aanbood. 2 dagen later stond de auto namelijk bij een ander bedrijf aangeboden, klojos kunnen ook in een nette auto rijden blijkbaar :X
Maar eind goed al goed want op 25 mei kan ik een mooie groene automaat uit 2006 met ML installatie ophalen. De afleverbeurt wordt uitgevoerd als 90.000 km beurt dus dat is mooi meegenomen. Winterbandjes met LM velgen, niet origineel maar wel heel erg op Lexus velgen lijkend, erbij voor een nette prijs.
Er zit wel een klein plekje op de auto w?t bijgewerkt moet worden maar dat kost me de kop ook niet en de prijs voor deze auto was alleszins redelijk te noemen.

Mijn vrouw ook blij want die kan vanaf nu in de Saab turbo rijden :rulez: