Voorstoelen lexus ct200h

Stefanowits

Hoort erbij
31 jan 2023
29
10
3
Ik zou graag mijn voorstoelen vervangen .welke zouden er van lexus op de rails passen.
Heeft iemand ook last met zitten met deze voorstoelen en wat daaraan te doen , de zitting loopt te schuin naar beneden van achteren.
Ik hoor het graag
 
Laatst bewerkt:

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
48
25
18
Ik zou graag mijn voorstoelen vervangen .welke zouden er van lexus op de rails passen.
Heeft iemand ook last met zitten met deze voorstoelen en wat daaraan te doen , de zitting loopt te schuin naar beneden van achteren.
Ik hoor het graag
Beste Stefanowits,
Zelf vond ik de bijrijders stoel te laag in mijn CT. Ik heb de stoel verhoogd door tussen de rails en de bodem koppelmoeren te plaatsen. Die koppelmoeren moeten een iets grotere diameter hebben dan de bevestigingsbout. De koppelmoeren kun je op de juiste lengte afzagen als je ze te lamg vindt. De bestaande bouten moeten dan uiteraard vervangen worden door langere. Aan de achterkant van de stoel moet aan de kant van de middenconsole een plaatje staal met 2 gaten gemonteerd worden om de stoel daar iets te verhogen. In jou geval kun je dus besluiten alleen de achterkant te verhogen.
Over dit onderwerp heb ik al een keer foto’s geplaatst. Zoek even op “passagiersstoel verhogen”.
 
Laatst bewerkt: