Hallo Lexus IS rijders.
Ik ben mij aan het orienteren op een andere auto. Mijn oog is gevallen op de Lexus IS 200.
Nou ben ik iemand die graag zoveel mogelijk optie in een auto wil.
Dus lijkt mij de navigatie wel wat. Mooi klap schermpje. Weer wat vullig op het dashboard. Maar is dit ook wat?
Zijn er nog steeds nieuwe kaarten beschikbaar? Wat kost dat?
Heb hier al wel wat gelezen over het bijna onmogelijk inbouwen van een universele radio icm versterker.
Wanneer zit er een versterker in? Hoe kan ik dat zien?
Wat raden jullie aan, een radio mbt de cd wisselaar? Handig of zijn daar problemen mee? Lees wat over ERROR 3.
Zijn er verder nog dingen van de IS 200 die de aandacht vergen en op moet letten bij aankoop.
Samenvattend:
1 Navigatie, goede optie?
2 Beschikbaarheid kaarten en prijs?
3 Wanneer zit er een versteker in of waar kan ik het aan zien?
4 CD wisselaar is dat een goede optie? Wat houdt ERROR 3 in?
5 Andere aandachtspunten bij aanschaf?
6 Bij sommige instrumentenpanelen zit de koelvloeistoftemp meter boven en verbruiksmeter beneden en bij anderen andersom, wat is het verschil? Modeljaar wijziging?
Ik hoop dat jullie mij van dienst kunnen zijn. En mij kunnen overtuigen om tot aanschaf van een IS200 over te gaan.
Ik ben mij aan het orienteren op een andere auto. Mijn oog is gevallen op de Lexus IS 200.
Nou ben ik iemand die graag zoveel mogelijk optie in een auto wil.
Dus lijkt mij de navigatie wel wat. Mooi klap schermpje. Weer wat vullig op het dashboard. Maar is dit ook wat?
Zijn er nog steeds nieuwe kaarten beschikbaar? Wat kost dat?
Heb hier al wel wat gelezen over het bijna onmogelijk inbouwen van een universele radio icm versterker.
Wanneer zit er een versterker in? Hoe kan ik dat zien?
Wat raden jullie aan, een radio mbt de cd wisselaar? Handig of zijn daar problemen mee? Lees wat over ERROR 3.
Zijn er verder nog dingen van de IS 200 die de aandacht vergen en op moet letten bij aankoop.
Samenvattend:
1 Navigatie, goede optie?
2 Beschikbaarheid kaarten en prijs?
3 Wanneer zit er een versteker in of waar kan ik het aan zien?
4 CD wisselaar is dat een goede optie? Wat houdt ERROR 3 in?
5 Andere aandachtspunten bij aanschaf?
6 Bij sommige instrumentenpanelen zit de koelvloeistoftemp meter boven en verbruiksmeter beneden en bij anderen andersom, wat is het verschil? Modeljaar wijziging?
Ik hoop dat jullie mij van dienst kunnen zijn. En mij kunnen overtuigen om tot aanschaf van een IS200 over te gaan.