waarschuwingslamje van achterverlichting blijft branden.

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Geachte leden,sinds vandaag blijft mijn waarschuwingslampje van achterverlichting branden,zowel op stadslicht als dimlicht. De verlichting doet het gewoon,ook achteruit/remlicht,knipperlicht.
Geen enkel kapot lampje kunnen vinden,heb ook alle zekeringen nagekeken,ook allemaal inorde.Storingslampje brand niet.
Zit zelf te denken aan de richtingaanwijzer/verlichtingshendel die niet oke is.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb de accu nog niet eraf gehad[reset]
En kun je dit terug vinden bij evt.uitlezen?
Graag jullie suggesties,alvast bedankt.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Van wat ik erover tegenkom lijkt het toch aan een lampje te liggen. Los in fitting, draadje van lampje niet helemaal lekker, corrosie fitting, etc. Op het oog lijkt het dan soms goed te werken, maar pas bij vervanging gaat het waarschuwingslampje weer uit... :roll:

Geen idee of dat hier ook het geval is, maar ik zou vooral beginnen met de remlampjes.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Ga morgenvroeg ermee aan de slag,eerst haal ik de polen van de accu eraf,als dat geen resultaat geeft dan begin ik met de lampjes te vervangen van de achterlichten. Denk dat ik dan een stuk wijzer ben van hoe en wat,hahaha.
Hou jullie op de hoogte.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Hahaha,is geen probleem Mike,eerst de logische volgorde hanteren.Als ik geluk heb blijft het bij een reset en is het gefikst,anders toch kappen demonteren. :rulez:
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Het probleem zat toch in de lampjes,heb alle lampjes vervangen en waarschuwingslampje brand niet meer.Toch blijft het vreemd,want alle lampjes deden het gewoon.
Hier kan slotje op. Nog bedankt voor het meedenken Mike :rulez:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Waarschijnlijk een gammel draadje in het lampje zelf. Onze auto's zijn nogal gevoelig ;)

Gelukkig geen andere ellende, TX voor feedback.