Webasto Open dak IS300 SportCross

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
63
Vandaag erachter gekomen van welk merk mijn open dak is.
Stond in het handvat van het zonnescherm. :D
Zeer vriendelijk geholpen door een medewerker van Webasto die mij direct een handleiding toezond.
Het merkwaardige blijft wel dat alleen de knop 1 en 2 werken maar de rest niet.
En dat ik vervolgens de instellingen schuifstand, kantelstand, paneel open en dicht via knop 1 en 2 kan regelen.
Bijzonder.

Laatst bewerkt:
Ik word echt helemaal gek van dat open dak.
vanochtend kon hij helemaal open en in de kantelstand maar sluit hij niet automatisch.
Nu werkt alleen de kantelstand en sluit hij automatisch.
Kennen jullie de film De lift...
Dit dak is daar een parodie op volgens mij.
De handleiding werkt niet omdat de pijl knoppen niet reageren.
Maar even langs een Webasto-dealer.

Laatst bewerkt:
OK, ik had niet begrepen dat het dak niet goed werkt. Ik veel gevallen kun je de module waarin de knoppen zitten zonder al teveel drama demonteren en proberen de contactjes schoon te maken (voorzover niet ingevreten/versleten).

LOL@De Lift!

Heb het al even los gehad om even vluchtig te kijken hoe het eruit zag. Ben blij dat het dak weer automatisch dichtgaat. Eigenlijk heb ik het niet zo op open daken. Bezat ooit een Pontiac Fiero... Het dak was een losse glazen plaat die je eruit kon tillen. Deze sloot nooit helemaal perfect waardoor of ik of de passagier op een natte stoel kon plaatsnemen. En ik kan je vertellen als je s' ochtends naar je werk wil word je daar niet vrolijk van.