Voor de mensen die me nog niet kennen.
Ik ben Misha Vossema.
25 jaar oud en al jaren fan van het model Sc300/400.
Heb 4 jaar lang een Soarer gehad (rechts gestuurde versie met een 1jz-gte motor maar dat was niet wat ik echt wilde.
Namelijk de links gestuurde versie van lexus.
Ik kwam vorig jaar per toeval op marktplaats mijn huidige SC400 tegen.
Welliswaar met voorschade (rechts voor ) en amerikaanse papieren maar was op slag verliefd omdat :
Het model van 91 tm 00 geproduceerd is en dit een van de allerlaatste is met het gewilde maar minder geproduceerde zwart lederen interieur.
De auto is in september 99 vd band gerolt en in juli 2000 op kenteken gekomen in illenois usa wat gelijk de laatste productie maand is van dit model.
Na juli 2000 kwamen de eerste Sc430`s.
Het is het full options model me oa: nakamichi dolby surround systeem.
Zal hierna een project topic openen van de auto.
Sneakpeak. (Dag van aflevering)
gr.Misha
Ik ben Misha Vossema.
25 jaar oud en al jaren fan van het model Sc300/400.
Heb 4 jaar lang een Soarer gehad (rechts gestuurde versie met een 1jz-gte motor maar dat was niet wat ik echt wilde.
Namelijk de links gestuurde versie van lexus.
Ik kwam vorig jaar per toeval op marktplaats mijn huidige SC400 tegen.
Welliswaar met voorschade (rechts voor ) en amerikaanse papieren maar was op slag verliefd omdat :
Het model van 91 tm 00 geproduceerd is en dit een van de allerlaatste is met het gewilde maar minder geproduceerde zwart lederen interieur.
De auto is in september 99 vd band gerolt en in juli 2000 op kenteken gekomen in illenois usa wat gelijk de laatste productie maand is van dit model.
Na juli 2000 kwamen de eerste Sc430`s.
Het is het full options model me oa: nakamichi dolby surround systeem.
Zal hierna een project topic openen van de auto.
Sneakpeak. (Dag van aflevering)

gr.Misha