Weer een nieuw member erbij!!!

LF fanatic

Nieuw hier
14 aug 2013
5
0
0
imagesCA2XCHTF.jpgDit keer is er weer een Belg bij gekomen, eentje met een IS 220d van 2006. Aangezien mijn vader interesse toont voor de nieuwe IS300 hebben we onderling beslist om de 220d van hem over te nemen. Tot daar het goeie nieuws voor hem en voor mij, wat hij wel nog niet weet is dat zijn droomauto de komende winter 3cm dieper komt te liggen en dat er ofwel isf velgen of de lfa velgen a la 19 inch onder komen. Gecombineerd met spacers om die vette kassen op te vullen. :hi: . Ik volg dit forum al een tijdje en heb al mooie dingen gezien, mijn bedoeling is om de Lexus niet te zeer te tunen maar hem meer naar de canibeat vipstyle te vormen. Met 2 jongens van respectievelijk 2 weken en 2jaar oud gaat hij ook door de mama gebruikt worden, hopelijk blijven de velgen gaaf :worship: . Vroeger zat ik volle bak in de tuning en lag mijn zwarte cupra plat op de tarmac, vervolgens ben ik van superlaag naar superhoog gegaan met een Defender 90. Dikke terreinbanden erop en crossen maar, toch is mijn passie voor vette jappen er altijd al geweest. Retropilots.be. Daar staan enkele mooie voorbeelden op.
Bon als de auto op punt staat deel ik de foto's bij de projecten :photo: . Ondertussen wacht ik verder op de prijzen van de velgen en wens iedereen nog een mooie nazomer. :rulez:
 

Bijlagen

  • images[9].jpg
    images[9].jpg
    7,4 KB · Weergaven: 44
  • images[3].jpg
    images[3].jpg
    11,1 KB · Weergaven: 42
Welkom op 't forum!

Canibeat...bedoel je zoiets? :P
 

Bijlagen

  • snbopnenight-019.JPG1-533x800.jpg
    snbopnenight-019.JPG1-533x800.jpg
    298,9 KB · Weergaven: 45
<onbekende bijlage (.jpg)>Jep!

De volgende canibeats vind ik lekker, dus probeer er iets dergelijks van te maken. Zo ne groene rijd er bij ons in de buurt ook rond, speciaal kleurke!!
 

Bijlagen

  • 3802277631_3d8f2c89e9_b[1].jpg
    3802277631_3d8f2c89e9_b[1].jpg
    278,9 KB · Weergaven: 46
  • simple_clean_lexus_is250_2[1].jpg
    simple_clean_lexus_is250_2[1].jpg
    486,9 KB · Weergaven: 50
  • simple_clean_lexus_is250_3[1].jpg
    simple_clean_lexus_is250_3[1].jpg
    490,6 KB · Weergaven: 55
Welkom hier!

Van die laatste (groene) IS heb ik laatst het build topic op CL doorgelezen.
Vette auto met een mooie kleur (en dikke velgen)! :D
 
Welkom op Het Lexus Forum en veel plezier met je IS. Succes met je plannen, ik ben benieuwd. :D
 
Welkom hier, en wij zijn in afwachting van verdere ontwikkelingen, veel plezier hier en succes met de IS.
 
Welkom, nog een belg erbij met een is gen 2!!!
Heb trouwens nog een nieuwe koffer spoiler liggen voor een gen 2 als je die er op zoekt te plaatsen.
grts van en andere belgische is 250 rijder
 
Welkom hier! De grijze is met lfa velgen lijkt heel erg op wat alor nu heeft. Erg mooi! :) we hopen je zeker eens te zien met je leuke plannen, hou ons op de hoogte!