Weer terug van weggeweest.

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
563
210
43
Na een poosje geen Lexus te hebben gereden weer terug.
Ik kon destijds niet de juiste vinden maar ik wist al wel dat ik ooit weer terug zou komen.
De juiste (voor mij) kwam nu wel voorbij, ik hoop hier lang van te kunnen genieten.
Het is een RX 450h F sport geworden in de kleur Pearl White met zwarte velgen.
Nagenoeg alle opties en uiteraard met ML.

Erg blij mee, wat een dikke bak zeg.
IMG_1012.jpeg
a3505a59-eec8-4a69-a59c-3cec847cf1da.jpeg

@HondaFan hij stond er ook in het zwart maar ik had al die tijd al wit in mijn hoofd. Net zolang gezocht tot hij voorbij kwam.

Laatst bewerkt:
@HondaFan hij stond er ook in het zwart maar ik had al die tijd al wit in mijn hoofd. Net zolang gezocht tot hij voorbij kwam.
Mbt kleur ben ik niet zo kieskeurig šŸ˜…. Ik vind heel veel gaaf. Zwart is wel een beetje mijn default kleur. Mijn eerste auto (Fiat Punto was zwart, de eerste rav4 was zwart, de eerste RX was zwart, de tweede rav4 was zwart en nu de tweede RX ook. Misschien ben ik de reĆÆncarnatie van Henry Ford 🤣. Overigens zijn er geen plannen voor een tweede zwarte fiat Punto.

Gefeliciteerd Stefan. Wat een beauty.
Pearl zou mij ook nog steeds goed kunnen bekoren (heb ooit een Mitsu Galant VR4 (JDM) gehad in pearlwhite :cool: ).

Zal toch even wennen zijn met detailen: het optische effect op lichte kleuren is stukken minder dan op donkere kleuren.
Ach, deze beauty heeft helemaal geen behanding nodig (maar jou kennende zie je dat vast anders :p).

Mooi man! Een beauty! En welkom terug!