welke kleur kiezen

bmw310i

Nieuw hier
8 okt 2014
7
0
0
Binnenkort gaat het er dan toch van komen, ik ga een is300h bestellen. Ben er nog niet uit welke kleur het moet worden. De kleuren die ik mooi vind voor de Is zijn
Wit (maar dat is snel vies),
Zilver (maar is wel een beetje saai)
Zwart (maar daar zie je de krassen zo snel op....)

Kortom er is altijd wel wat, daarom ben ik benieuwd naar jullie meningen.
 

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Dat was ook mijn keuze alleen kon ik de levertijd 3 maanden vervroegen door een satin silver exemplaar te nemen. Tja heb dat toen maar gedaan maar ST blijft voor mij de mooiste kleur. Lijkt erg op een Ferrari kleur btw
 

alainsch

Nieuw hier
5 jan 2015
8
0
0
haha, ik ben er inmiddels uit het wordt sonic titanium!

Zeer mooie kleur. Ik heb die zelf ook gekozen voor mijn IS300h en het is zeer speciaal: afhankelijk van de lichtinval krijg je andere kleuren van lichtgrijs tot bijna meer bronsachtig.

??n nadeel: de minste oneffenheid zie je er direct heel erg in, net door die andere lichtinval: ??n of andere #@!$#*&#!! (censuur :) ) heeft zijn deur tegen de mijne laten knallen, met een ferme deuk tot gevolg. Uiteraard zonder dat ik erbij was en dan laat je natuurlijk (??) uw gegevens niet na... :-(

Het viel echt zo hard op en mijn auto was nog maar ??n week jong, zodat ik het dan maar direct heb laten herstellen en bijgevolg zelf heb mogen betalen... Balen...


Alain
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja, dat is best balen. Ik begrijp echt niet waarom mensen niet gewoon netjes de gegevens achterlaten.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dat heeft vooral te maken met verlies van no-claim korting, hoewel sommige maatschappijen hier eenmalig uitzonderingen op maken...

En mijn buur was zo netjes een pit in mijn deur te melden... :thumbsup:Dat kost haar 250 euro no claim.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Terwijl er toch genoeg zijn die zonder terugval in de no-claim een schade kunnen melden,
kortom aso's die het niet zo nauw nemen met andermans auto :mad:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
..heb diverse andere beschadigingen/krassen zonder afzender... Niet teveel aan denken, want daar wordt je idd niet lekker van :brr: