- 25 nov 2012
- 1.139
- 4
- 859
- 113
Zeven jaar geleden kocht ik deze, een IS 200 uit 2004. Zoals je ziet erg rap winterbanden gekocht.
4 jaar later kocht ik deze GS 450h uit 2007, de kat (Coos) was toen al lang in mijn bezit.
Uiteraard werd ik de GS beu en moest er een LS komen. Deze kocht ik afgelopen mei, een LS 600h Executive uit 2009.
Hier op de foto in de lage "buikschuifstand"
In de afgelopen jaren heb ik nog meerdere Lexi gereden:
Een paar dagen een CT 200h leenauto.
Twee dagen een IS 300h leenauto.
Een dag een bijna nieuwe (model 2013) LS 600hl President.
Een standaard proefrit van een klein uur in een NX 300h.
Zoals je ziet kan ik over redelijk wat modellen meepraten, van baby tot slagschip.
De IS 200 vond ik prijs/kwaliteit het beste, vlot (zeker na mijn tweaks), lekker afgeveerd, niet te groot en een mooi model. Alleen jammer van het hoge verbruik, deze is vergelijkbaar met mijn GS.
Veel leden hebben hun mening klaar over bepaalde modellen, maar ken je het model ook? Heb je er in gereden?
4 jaar later kocht ik deze GS 450h uit 2007, de kat (Coos) was toen al lang in mijn bezit.
Uiteraard werd ik de GS beu en moest er een LS komen. Deze kocht ik afgelopen mei, een LS 600h Executive uit 2009.
Hier op de foto in de lage "buikschuifstand"
In de afgelopen jaren heb ik nog meerdere Lexi gereden:
Een paar dagen een CT 200h leenauto.
Twee dagen een IS 300h leenauto.
Een dag een bijna nieuwe (model 2013) LS 600hl President.
Een standaard proefrit van een klein uur in een NX 300h.
Zoals je ziet kan ik over redelijk wat modellen meepraten, van baby tot slagschip.
De IS 200 vond ik prijs/kwaliteit het beste, vlot (zeker na mijn tweaks), lekker afgeveerd, niet te groot en een mooi model. Alleen jammer van het hoge verbruik, deze is vergelijkbaar met mijn GS.
Veel leden hebben hun mening klaar over bepaalde modellen, maar ken je het model ook? Heb je er in gereden?