Wellicht een domme vraag.

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Is300h, op navi-scherm zie ik (naast bluetooth symbool) het bekende wifi-symbool met 2,3,4 streepjes whatever de kwaliteit van je wifi. Wat is dat nou? Is dat gewoon de gps verbinding of is dat ergens een koppeling met internet? Kan het echt even niet vinden in de handleiding.

Iemand die het weet?
 
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Hi Ferdy, is waarschijnlijk de kwaliteit van je 4G verbinding van de op dat moment gekoppelde telefoon, maar zou ook nog het batterijpercentage van de telefoon kunnen zijn.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
In de IS250 is het de signaalsterkte van je telefoon. Kijk eens wat er staat als je telefoon ver genoeg uit de buurt is voor een succesvolle Bluetooth verbinding, wat zie je dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno

Farah

Hoort erbij
17 nov 2019
57
19
8
Er is Bluetoots waar je kunt zien dat je telefoon verbonden is via bluetooth en het niveau van de batterij. Ik heb de wifi in de CT aangesloten op mijn huisnetwerk. Kan niet ontdekken wat hier de toegevoegde waarde van is. Als je gaat rijden is de wifi verbinding sowieso weg, zou dus alleen maar werken op de oprit als er al mogelijkheden voor zijn.:D
 

Johno

Actief
23 jan 2022
438
188
43
Er is Bluetoots waar je kunt zien dat je telefoon verbonden is via bluetooth en het niveau van de batterij. Ik heb de wifi in de CT aangesloten op mijn huisnetwerk. Kan niet ontdekken wat hier de toegevoegde waarde van is. Als je gaat rijden is de wifi verbinding sowieso weg, zou dus alleen maar werken op de oprit als er al mogelijkheden voor zijn.:D
Ik weet niet of de CT deze functie heeft maar wat ik bijvoorbeeld van de NX begrepen heb is dat je kunt connecten met internet via Lexus. Je kunt dan je auto als wifi hotspot gebruiken. Echter deze functie werd mij door Lexus afgeraden omdat dit vrij kostbaar schijnt te zijn. Zeker omdat je tegenwoordig voor een habbekrats al internet op je telefoon hebt.