Wensen CT fora

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Beste CT rijders.

Hebben jullie nog specifieke wensen wat de fora inrichting betreft? Is er misschien behoefte aan een soort Lounge fora, specifiek voor de CT waar je met andere CT rijders off-topic (dus niet CT) kan praten?

Misschien hebben jullie nog andere wensen?

Ik hoor ze graag.
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Een techniekhoekje zou wel aardig zijn. En een soort repository waar je technische documenten, howto's en handleidingen kunt neerzetten. Eerlijk gezegd vermoed ik dat er niet zoveel belangstelling voor zal zijn, maar het zou leuk zijn als ik ongelijk krijg.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
techniek hoekje is de tips & tricks toch voor? of zie je dat niet zo, Termin8r? En wat voor documenten zou je erin willen zien? (interieur tekeningen, bedradingsschema's etc?)
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Mwoah, tips & tricks is voor mij niet hardcore genoeg. Ik zit meer te denken aan discussies over eigen onderhoud en modificaties. Zeg maar het moeren- en boutenwerk. Daar kunnen - om het oneerbiedig te zeggen - petjes op afkomen, maar ook mensen die er echt verstand van hebben. Vooral van die laatste groep kan iedereen wat leren.

Wat documenten betreft: daar zit ik inderdaad aan te denken. Wordt wellicht wat lastig qua (auteurs)rechten, maar daar is misschien wat op te verzinnen of over af te spreken met de rechthebbenden.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Eerlijk gezegd denk ik dat het met 'offici?le' documentatie en schema's erg lastig gaat worden (dat is overigens een item wat beslist aandacht heeft). Hebben we het al eens over gehad ;) Die kanalen staan in 't algemeen niet te popelen om eigen onderhoud te bevorderen.

Ik ben het met je eens dat de huidige T&T niet valt onder hardcore. In die zin zal dus een hoop uit eigen hoed dienen te komen en aangezien de CT voornamelijk onder lease valt... Wellicht zal e.e.a. in tijd wat meer vorm krijgen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wat GPS zegt... verder moeten we even zien hoe we dat allemaal vorm gaan geven.. De CT is vrij nieuw, er is al heel wat over de auto op het net, maar deze is nog niet echt onder veel Tuners 'hardcore' onder handen genomen (wel hier en daar wat bumpers, lipkits etc...) dus dan krijg je ook niet veel info los. Ik denk dat als je iets wilt weten, dat je je vraag gewoon moet stellen hier en wellicht is er iemand die het al gedaan heeft... dan gaan we dat info ergens bewaren... maar we moeten zien...