Wolfe stelt zich voor

Wolfe

Nieuw hier
14 aug 2011
9
0
0
Groet aan allen vanuit Belgi?.
Ik ben sinds kort (trotse-) eigenaar van een Lexus IS200 automaat bwj 06/2005 business uitvoering met...11000km op de teller.
Ben allereerst op zoek achter info betreffende LPG-inbouw, iemand hier soms ervaring mee?
Ga verder eens rustig grasduinen op deze site, ziet er heel informatief uit.

Mvgr, Wolfe
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom Wolfe!

De IS200 is een van de beste en betrouwbaarste Lexussen. Heel veel sterkte, en wie weet, misschien spreken we elkaar nog op een meeting.
 

Wolfe

Nieuw hier
14 aug 2011
9
0
0
Hube zei:
Welkom Wolfe!

De IS200 is een van de beste en betrouwbaarste Lexussen. Heel veel sterkte, en wie weet, misschien spreken we elkaar nog op een meeting.

Zit er zeker in. De Lexus is idd een superfijne wagen. De mijne is afkomstig van een sterfgeval, koper was iemand op leeftijd, waarna de wagen jarenlang nog in familiebezit is gebleven. Ik heb zodoende eigenlijk een nagelnieuwe IS200. Ga hem binnenkort laten behandelen met een speciale blijvende polishlaag (blijft jaren op de lak zitten) en laat ook een trekhaak plaatsen (voorkomen parkeerschade en om af- en toe een fietsenrek op te monteren). Verder is het enkel afwachten of ik ermee kan blijven rijden, heb immers in 2003 zwaar verkeersongeval met de motor gehad waarbij mijn onderstel in gruzelementen lag. Nadien monovolume gereden en was nu toe aan een andere wagen toen ik vernam dat deze te koop ging komen. Wel zo leuk om op je 51e nog eens een wagen met je hart te kopen...

Groet aan ieder, ziet er hier een fijne groep Lexusrijders uit.

Wolfe
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het is altijd prettig een auto met het hart te kunnen kopen. auto = emotie zoals menig Seat recame probeert te vertellen.

Let wel op met die polisch lagen, er zitten er veel tussen die slecht werken. Vaak is het beter de auto een keer per jaar goed in de swissvax te zetten. Maar daar kan Alan je veel meer over vertellen.
 

Wolfe

Nieuw hier
14 aug 2011
9
0
0
Handige link- en polish-tips, bespaart weer onnodige uitgaven, waarvoor dank...
Greetz, Wolfe
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum. Ben benieuwd naar je IS. Heb je foto's?
Verder zijn er maar weinig IS'en die op lpg draaien. Het word voor de 1g-fe blokken ook niet aangeraden meen ik.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Welkom op het forum!


Tja gas... Koken zeg ik maar...
Een hoop motoren vinden gas niet fijn als brandstof... wel lekker goedkoop bij de pomp




gr. koen