Zeeuws lid erbij

pieterj

Nieuw hier
11 jul 2012
8
0
0
Beste Lexusforum-leden,

Hierbij stel ik mij even voor! Ik ben Pieter Joziasse, woon in Vogelwaarde (Zeeuws-Vlaanderen), en heb de afgelopen maanden meegelezen als gast op dit forum. Het werd nu eens tijd om me als lid aan te melden!

Mijn auto-historie (ik ben 38): Begonnen met een Opel Kadettje, vervolgens een Renault 19, en sindsdien overgestapt op Japanners: Eerst een Mazda 626 en vervolgens een Mazda 6. Prima auto's overigens!

Mijn Lexus-carri?re is in 2009 begonnen met een Lexus GS300 uit 2005, deze heb ik een paar weken geleden ingeruild voor een nieuwe Lexus GS450h.

Welkom Pieterj,

Absoluut een prachtige auto. De GS450h is een zeer bijzondere auto. Ziet er goed uit en rijdt geweldig! Veel plezier op het forum!

Welkom Pieter en proficiat met je GS450h. Ik zal je misschien wel eens zien rijden want ik woon in Hulst. :)

Welkom aan boord Pieter en proficiat met je toch wel erg fraaie aanwinst :rulez:

Bedankt voor jullie welkom, mensen!

Ik dacht overigens dat ik toch echt ??n van de weinige Zeeuwen met een Lexus was, maar dat blijkt mee te vallen ;-)

Heyyyy :hi: weer un Zeeuw;) mooi man ben ik eindelijk nie meer zo alleen.

Ik woon in Vlissingen.. denk nie dat ik je tegenkom ergens in de buurt om die mooie auto is te bewonderen van dichtbij

Veel fijne km's :D

Nou, Rowi, ik heb m'n bedrijf in Middelburg, dus ik zit 5 dagen per week in Arnestein, wie weet!
Je bent welkom voor een bakje koffie hoor!

ooh cool... das nie ver weg.. ben er vanmiddag nog geweest om te scheuren (eeh netjes bochtjes nemen)
Dat moeten we dan maar is doen ja...laat wel weten hoe en wat via pm :D

Ha Pieterj,

Heb sinds zaterdag mijn nieuwe GS 450h en ben er helemaal tevreden mee. Echt mijn auto, ruim, luxe en snel.
Zelf in het Amstelveense, nu en dan wel in het Zeeuwse maar dan is dat voor een weekeinde of korte break rond Burgh Haemstede.

pieterj zei:
Beste Lexusforum-leden,

Hierbij stel ik mij even voor! Ik ben Pieter Joziasse, woon in Vogelwaarde (Zeeuws-Vlaanderen), en heb de afgelopen maanden meegelezen als gast op dit forum. Het werd nu eens tijd om me als lid aan te melden!

Mijn auto-historie (ik ben 38): Begonnen met een Opel Kadettje, vervolgens een Renault 19, en sindsdien overgestapt op Japanners: Eerst een Mazda 626 en vervolgens een Mazda 6. Prima auto's overigens!

Mijn Lexus-carri?re is in 2009 begonnen met een Lexus GS300 uit 2005, deze heb ik een paar weken geleden ingeruild voor een nieuwe Lexus GS450h.

Prachtige auto zeg... Heb zelf ook naar zo'n auto gekeken... Rij inmiddels zelf al 10.000 kilometer met volle tevredenheid in een RX met dezelfde motor, echt helemaal het einde zo'n Lexus... Veel plezier ermee!

Welke uitvoering heb je trouwens?