Zo is ie mooi

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Mooie auto dat wel alleen moeten er meer motoren bijkomen voor de Europese markt. Niet iedereen zal een hybride benzine willen vooral de zakelijke markt. Zo te zien een mooi afgewerkte auto maar in mijn ogen moet Lexus nu eens andere sturen plaatsen en niet die half hout/leer exemplaren. Chinezen vinden dat prachtig maar hier kan dat niet meer. En de graphics van de Navi ziet er weer wat goedkoop uit. Ga eens even in een BMW 5-Serie zitten en kijk hoe het echt moet met birdview en prachtig beeld alsof je een I-Phone bekijkt. Dat moet toch mogelijk zijn of zo'n hoog resolutiescherm in een auto te bouwen, dat is dan topklasse. :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ok Jelmer ieder zijn smaak en dat is ook goed, ik vindt het er niet meer uitzien in 2011. En het pakt ook niet lekker beet. Gewoon mooi leer is het voor mij. Maar goed smaken verschillen gelukkig. Veel plezier met je LS 430. :D
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Vind 't echt geen mooie auto.. Doe mij dan maar een LS460 of een LS600 natuurlijk :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik wacht op de Fsport versie, en trouwens er is ook een ALU versie ipv dat hout! hahahahah want ALU heeft wel mijn voorkeur! :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ja die rode is mooi ge photoshopt he? :)

Ik bn geen fan van rode, maar deze ziet er wel erg goed uit!
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
geen camera bij de hand...het duurde ook even voor ik het me realiseerde...was geloof ik een grijsachtige...niet op de plaat gelet..

gr wilco