zoektocht :(

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
483
111
43
nou nou dat valt tegen zeg wat je onderweg tegenkomt...

eerst de zwarte ( 99 ) in harderwijk...reed goed , goede leeftijd , weinig kilometers maar jeetje wat ziet dat ding er slecht uit...en een amerikaan ( dus mijlenteller en fahrenheit en gegolft dashboard )

dan in rijswijk wezen kijken...een groene LS400 van 98 , 220.000 km, onderhoudsboekjes compleet...maar ook nu weer...wat een barrel van een auto...qua carroserie...

en beide zien er op foto's top uit ! helaas.
wel in eindhoven geweest bij een blauwe uit 95...en die was behoorlijk goed qua lakwerk , van binnen top , 220.000 km's... maar mijn vrouw wil perse jonger als we nu hebben...gaat moeilijk worden vrees ik !
en geduld is niet mijn sterkste kant haha
nouja we zoeken verder.

gr wilco

Duitsland komt veel net spul vandaan. 95 model is wel zuiniger dan het 98 model, en ook lichter van gewicht. Iets zwaarder dan jouw GS. Volgens mij zelfde wegenbelasting.

Nieuwere auto? gaat nergens over. Heb zat Lexussen gezien van begin jaren 90 die er beter uitzien dan ??n van rond 2000 :!:
Als het maar goed is onderhouden is er niks aan de hand

Ik heb eens met deze mensen gesproken, om een auto te importeren.

http://www.importautos.nl/

Waren goed, maar achteraf hebben we de auto toch in Nederland gekocht. Misschien wanneer je niet echt bekend bent met het importeren dat je hen kan gebruiken.

ik heb een mooie 95 gezien met alle onderhoud in het boekje...maarja vrouwlief wil erop vooruit gaan , wil graag een gs 300 van 98 / 99...ik vind dat model niet echt mooi al rijd het wel goed.
word vervolgt :)

gr wilco