Zonnebril

Greydevil

Nieuw hier
14 mei 2021
6
5
3
Bestaat er een zonnebrilhouder ingebouwd achter de bediening van de binnenverlichting voor RX, zoals die is gemonteerd in de Toyota Camry??
 

Blesser

Hoort erbij
24 mrt 2021
43
46
18
Ik zou een zonnebrilhouder overwegen die je monteert op de plek van de linker (bestuurder) handgreep aan het plafond. Die zie ik nog wel eens op eBay / Amazon / AliExpress voorbij komen en passen mogelijk ook op je RX. In mijn 2017 RX aait er een houder op de plek waar jij ‘m verwacht, dus in het midden, maar als dat er niet al inzit wordt achteraf montage misschien wel lastig. Zo’n losse houder op links is dan misschien wel een oplossing.
 

Greydevil

Nieuw hier
14 mei 2021
6
5
3
Dank je voor je reactie. Ja, had ik ook al gezien en overwogen, maar je moet dat ding tegen een veerdruk in openen en tegelijk je bril eruit pakken. Daarvoor heb je twee handen nodig en dat vind ik, zelfs in een Lexus(!) geen goed idee... Ik heb gekozen voor een velcron clip op mijn zonneklep, maar op mijn besteld exemplaar staat het logo van Honda.... Is iets minder dus.;)
 

Blesser

Hoort erbij
24 mrt 2021
43
46
18
Goed punt, die veerdruk. Ik had zo'n houder in mijn vorige auto en dat ging wel goed eigenlijk. Beetje frommelen, dat wel. Zo'n clip op de zonneklep is ook prima natuurlijk, dat Honda logo moet je maar even niet naar kijken :)
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Ik heb een eenvoudig brillenbakje van MP aan de binnenzijde van het deurvak gelijmd. Kan mijn zonnebril op de tast zo grijpen.