Zwarte doos in leaseauto?

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
De hele tweedehands markt is door onze lieve regering al compleet naar de kloten geholpen door de klikoverkoop. Weet je hoeveel Polo's, Aygo's en nog vele andere broodbakjes er straks te koop staan? Ik heb nu al medelijden met de verkopers. Ik rij nu even een 2009 Honda Civic en betaal gewoon belasting, zo moet het voor iedereen zijn. :D
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Volgens mij is dat ook intentioneel? Dat de 2e hands markt omzeep wordt geholpen zo? Ze willen toch dat alles overgaat naar 'schoner'?

Ik blijf nog steeds bij mijn eerder getrokken conclusies: ik verbeter mezelf niet zolang 'daar' (in den haag) een hypocriet stelletje jokers zit die dagelijks voor 10km met 760li's naar hun werk worden gebracht waar een 6L V12 in zit.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Maistah zei:
Volgens mij is dat ook intentioneel? Dat de 2e hands markt omzeep wordt geholpen zo? Ze willen toch dat alles overgaat naar 'schoner'?

Ik blijf nog steeds bij mijn eerder getrokken conclusies: ik verbeter mezelf niet zolang 'daar' (in den haag) een hypocriet stelletje jokers zit die dagelijks voor 10km met 760li's naar hun werk worden gebracht waar een 6L V12 in zit.

Juist! Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
(mijn motto is ook, verbeter de wereld begin bij een ander aangezien ik een slurptax rij)



gr.koen
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Nou ik misbruik graag de regels omtrent de zuinige/goedkope bakkies en heb er zelf 1 gekocht om lekker "goedkoop" naar mijn werk en terug te rijden. En wanneer ik het uitgewoonde bakkie weer inlever zie ik wel wat ik ervoor terugkrijg.
Voorlopig rijdt mijn chevy mij super goedkoop in het rond. :D
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Coordinator zei:
@micdee? Zie ik daar een Chevrolet Spark op de foto?
Yes sir of uhm beter gezegd yes coordinator.
Ik heb mijzelf een gloednieuwe Spark Bifuel aangeschaft. :D
Zoals u wellicht gezien heeft in mijn outsider voorstel topic heb ik reeds meerdere auto's in mijn bezit gehad welke voorzien waren met een tank waarin een brandstof wordt opgeslagen, welke de meeste personen liever gebruiken om mee te koken.
De auto is nu 9 dagen in mijn bezit en er staan alweer 1600+km op de teller.
Voor mij was het een afweging of ik die 1600km nu met een gemiddelde van 1 op 13.5 a 0,60 euro OF 1 op 7 a 1,71 euro zou gaan afleggen. Dan rij ik mijn woon-werk verkeer wel in zo'n door de overheid goedkoop gemaakt gebakkie.
:rulez:
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
KWP zei:
Ik rij liever in stijl en klasse ;)



gr. koen

Koen, helemaal mee eens!! Ik ook

en ik heb dan ook een A, B en zelfs een C STIJL en dit is de goedkoopste KLASSE.
:mrgreen: ;)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
hahahaaa, ja ik loop ook maar wat te geinen hoor, iedereen moet zelf weten waar hij-zij in rijdt, goedkoop is ook een goeie reden voor een kleine auto. (daarom heb ik ook een yaris gehad, ook niet de fraaiste het 1e modelletje)




gr. koen