Laatste bijdragen

• Steve070
    Steve070 reageerde op het onderwerp cruise control hendel.
    Als het goed is wordt deze ook op ali verkocht en werkt gewoon tegen een fractie van de prijs. Ik spreek uit ervaring met een toyota...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Van IS330h naar RC300h.
    Je vorige IS 300h was dan zeker geen F-sport en had kleinere wielen? Dat zou een boel verklaren.
  • wortelknager
    wortelknager reageerde op het onderwerp Van IS330h naar RC300h.
    De rijbeleving is het lichter en nauwkeuriger sturen en de betere vering. Ondanks de 19 inch velgen veert de auto als een limousine in...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde wortelknager's bericht in het onderwerp Van IS330h naar RC300h met Leuk Leuk.
    Sinds 3 weken trotse eigenaar van een knal rode RC f-sport uit 2018. Ik had niet verwacht dat de RC nog meer rijbeleving zou hebben dan...
  • principaal
    principaal waardeerde wortelknager's bericht in het onderwerp Van IS330h naar RC300h met Leuk Leuk.
    Sinds 3 weken trotse eigenaar van een knal rode RC f-sport uit 2018. Ik had niet verwacht dat de RC nog meer rijbeleving zou hebben dan...
  • D43m0n
    D43m0n reageerde op het onderwerp Van IS330h naar RC300h.
    Prachtige auto en helemaal met die kleuren! Ik ben nieuwsgierig naar die extra rijbeleving, kun je die onder woorden brengen?
  • D43m0n
    D43m0n waardeerde wortelknager's bericht in het onderwerp Van IS330h naar RC300h met Geweldig Geweldig.
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp cruise control hendel.
    Heb al wel gebruikt gezocht en valt mee maar is het zelf te doen? Zag wel op you tube filmpje en leek eenvoudig. Vraag me wel af of de...
  • Lexpeter
    Lexpeter heeft het onderwerp cruise control hendel geplaatst in Lexus Algemeen.
    Tijdens grondige poetsbeurt heb ik de hendel van de cruise control afgebroken. Mooi balen maar zijn er hier op het forum die ook zoiets...
  • wortelknager
    wortelknager reageerde op het onderwerp Van IS330h naar RC300h.
    Zo is het met mijn vorige auto ook gebeurt. Niet mijn smaak kleur (zwart) maar een rood interieur, dat maakte het weer een beetje goed...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Van IS330h naar RC300h.
    Jaloers.... Mooie wagen, en idd perfecte kleurcombinatie. Precies naar deze kleuren heb ik ook gezocht bij de mijne maar helaas niet...
  • Higgie
    Higgie waardeerde wortelknager's bericht in het onderwerp Van IS330h naar RC300h met Leuk Leuk.
  • LEX(D)US
    LEX(D)US reageerde op het onderwerp Van IS330h naar RC300h.
    Prachtig model met een mooie kleurcombinatie. Gefeliciteerd!
  • Rico50
    Ik woon in Den Bosch. Ik heb de benodigde apparatuur. De vraag is even of ik Techstream werkend krijg op mijn huidige laptop. Dan wil ik...
  • wortelknager
    wortelknager heeft het onderwerp Van IS330h naar RC300h geplaatst in Even voorstellen.
    • 20220904_135720.jpg
    • 20220904_135730.jpg