Laatste bijdragen

• willemSeles
    willemSeles reageerde op het onderwerp Akoustisch glas.
    Hellevoetsluis is leuk, maar te ver om even mijn UX uit te proberen. Ps: zij ramen voor en achter zijn toch even dun. Achterbakinhoud is...
  • Higgie
    Eigenlijk moet de dealer dit uitzoeken, je hebt toch gewoon de volle garantie?
  • Johnny Le
    Heb je al gedacht om je auto te laten uitlijnen? Ook dit kan trillingen verhelpen.
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Dashcams met Haha Haha.
    Dit is makkelijker te doen dan een RoadTop inbouwen @Johnny Le šŸ˜…
  • R
    BraboLexus, ook jij bedankt voor de tip. Vanmorgen ben ik bij het balanceren aanwezig geweest, dus daar is goed werk geleverd, voor...
  • R
    Vandaag aan het werk geweest met de auto. De nieuwe achterbanden opnieuw gecontroleerd op hoogteslag en balans. De hoogteslag is...
  • D
    DaVince reageerde op het onderwerp Akoustisch glas.
    Bedankt iedereen alvast voor de snelle reacties! Top!
  • D
    DaVince reageerde op het onderwerp Akoustisch glas.
    Oeps, 2019 moet idd. 2009 zijn. Ik woon in Hellevoetsluis. Idd is het de bedoeling dan een gedeelte van de achterbank te klappen. Qua...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Akoustisch glas.
    Ik zou de CT toch nog niet meteen wegstrepen als kanshebber. Als mijn stoel in de achterste stand staat kan ik nog maar net bij de...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Goedenavond!.
    Bonjour, Misschien het UX subforum even doorsnuffelen, ik ben daar niet bekend maar wellicht iets aan POI te vinden
  • ISNX
    ISNX waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Versleten draagarmrubbers achter met Leuk Leuk.
    Ik vind (maar wie ben ik?) dat de importeur zich hier wel heel makkelijk vanaf maakt. Een auto van nog geen vier jaar oud, amper...
  • ISNX
    ISNX waardeerde snorlax's bericht in het onderwerp Versleten draagarmrubbers achter met Leuk Leuk.
    Dat is heel vervelend! Die draagarmen horen natuurlijk niet zo snel stuk te gaan. Heb ik bij een Ford Mondeo gehad maar pas bij 200k. En...
  • ISNX
    ISNX reageerde op het onderwerp Versleten draagarmrubbers achter.
    Een montagefout zou natuurlijk kunnen. Of een wiel heeft ooit een tik gehad, maar daar wijst volgens de dealer niets op. Uiteraard...
  • ISNX
    ISNX reageerde op het onderwerp Versleten draagarmrubbers achter.
    De auto is na het monteren van de nieuwe draagarmen (enkel rubbers vervangen doen ze niet) opnieuw uitgelijnd.
  • willemSeles
    willemSeles reageerde op het onderwerp Akoustisch glas.
    Welkom op het forum. Denk dat 2019 eerder 2009 moest zijn en dan ga je een stap vooruit met nieuwere stillere hybride techniek. Mijn...