Laatste bijdragen

• Smart
    Smart reageerde op het onderwerp Lexus Link+.
    • IMG_0013.png
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Lexus Link+.
    Als ik bovenin de app op Mijn Garage klik krijg ik een scherm met daarin oa Connected Services Center, als ik daar op klik krijg ik de...
    • 1744980955227.png
  • Farah
    Farah waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Importauto met Leuk Leuk.
    Ik heb voor de aanschaf van mijn IS zo'n rapport bij https://www.carfax.eu/ aangevraagd. Kost 20,- Behoorlijk uitgebreid inderdaad. Zo...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Eerste (proef)rit ever… met Leuk Leuk.
    Da’s maar een kort ritje vanuit Velddriel naar Veghel. Stiekem hoop je op slecht weer zodat je voor kunt stellen om maar een eindje warm...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Lexus Link+.
    Ik heb de Engelstalige versie, en bij mij ziet het er zo uit: Als ik dan op "view status" tik, krijg ik dit: Hoe ziet het beginscherm...
    • Screenshot_20250418_141727_Lexus Link+.jpg
    • Screenshot_20250418_141741_Lexus Link+.jpg
  • Speedy J
    Speedy J waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Eerste (proef)rit ever… met Leuk Leuk.
    Peterman heeft een vreemd verhaal aan @Rayminidas verteld. Kom net van Peterman en mijn auto voor de beurt achtergelaten. De HHC kan nog...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Alex69's bericht in het onderwerp Daar is ze dan! met Leuk Leuk.
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Van TDI naar 250h.
    Wat let je? :LOL: Ik deed dat in het begin ook, onder het mom van 'je moet de auto toch wel leren kennen'. Enjoy!
  • T
    TDI-tdm reageerde op het onderwerp Van TDI naar 250h.
    Dank jullie wel! Je zou er bijna, net zoals 'vroeger' voor je plezier een eindje mee gaan rijden :cool:
  • Richie
    Richie waardeerde Alex69's bericht in het onderwerp Daar is ze dan! met Leuk Leuk.
  • Richie
    Richie waardeerde TDI-tdm's bericht in het onderwerp Van TDI naar 250h met Leuk Leuk.
    Na ruim 25jr. naar volle tevredenheid en bijna 700.000km te hebben rondgereden in een (nog steeds) hele mooie Passat TDI werd het toch...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Nieuwe ES met Leuk Leuk.
    https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/nieuwe-lexus-es-komt-al-snel-mogelijke-ls-opvolger/ Mooi nieuws dacht ik zo.
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Alex69's bericht in het onderwerp Daar is ze dan! met Leuk Leuk.
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Eerste (proef)rit ever… met Leuk Leuk.
    Peterman heeft een vreemd verhaal aan @Rayminidas verteld. Kom net van Peterman en mijn auto voor de beurt achtergelaten. De HHC kan nog...
  • Smart
    Smart reageerde op het onderwerp Lexus Link+.
    Oke. dank voor jullie reacties. Ik heb de app van mijn telefoon verwijderd en er opnieuw opgezet. Helaas. Ik heb nu alleen nog...
    • IMG_0004.png