Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Henny
    Henny waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Foto's met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd met deze fantastische bolide! Erg nette en mooie wagen. Autoscout en gaspedaal waren de eerste zoekmachines die ik ook...
  • Henny
    Henny reageerde op het onderwerp Foto's.
    Ja ,je hebt de juiste auto als je nog even omkijk na het uitstappen en soms merk ik dat je ( te lang ) blijf staan om je Lexus te...
  • ThinlaneT
    ThinlaneT reageerde op het onderwerp Raam bediening lexus is ceossback.
    Recentelijk stroom er af geweest? Ik heb mij 1IS ui 2000 eigenlijk nooit electronische issues gehad, buiten lampjes van het dashboard of...
  • ThinlaneT
    ThinlaneT waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Remschijven GS450 met Leuk Leuk.
    Dat gaat mijn pet eerlijk gezegd een beetje te boven. De klauw voor de zwevende schijven is sowieso groter, maar bevestiging is...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    UX250h welke bij Heteren de A50 naar het noorden op ging (na even getankt te hebben). Mooie kleur bruin! (foto via m'n dashcam :sneaky: ).
    • Dashcam Lexus UX250h.jpg
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Uiteraard, ze weten daar heel goed wat de bouwkwaliteit van Franse auto's is... ;) Jarno
  • 2Day
    2Day reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Dank je. Ik heb nog een vraag, ik ben nieuwsgierig wat je totaal extra kwijt was voor het importeren van je Lexus IS350C
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    @2Day ik heb jouw intro post gelezen. Ook een prachtige kleuren combinatie. Als je ooit nog eens van je witte interieur af wilt... Wit...
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Lexusforum Meeting 2025 - Dongen met Leuk Leuk.
    Ik heb ‘m zojuist alvast gewassen 😃. 🤔 of ben ik daar wat vroeg mee ?
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp Lexusforum Meeting 2025 - Dongen met Leuk Leuk.
    Niet te vroeg, wel mooi op tijd zou ik zeggen. Alhoewel, als je je auto gewassen hebt dan impliceert dat, dat hij niet schoon was. En...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Uiteraard, ze weten daar heel goed wat de bouwkwaliteit van Franse auto's is... ;) Jarno
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Jaartje of 3 geleden ook een weekendje Parijs gedaan. Je kijkt daar echt je ogen uit, vrijwel enkel Lexus en Toyota als taxi's...
  • Is3 marcos
    Is3 marcos waardeerde Jack_A's bericht in het onderwerp Van IS300H naar ES300H met Leuk Leuk.
    De knoop doorgehakt en een nieuwe es300h gekocht. Mijn vorige Lexus is300h had schade gehad, maar dat was de dealer vergeten te...
  • Darkmatter
    Darkmatter waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp Lexusforum Meeting 2025 - Dongen met Haha Haha.
    Niet te vroeg, wel mooi op tijd zou ik zeggen. Alhoewel, als je je auto gewassen hebt dan impliceert dat, dat hij niet schoon was. En...
  • M
    mahansz reageerde op het onderwerp BELONING AANGEPAST 15000.- EURO.
    ben wel benieuwd wat de status nu is? Weet je al wat meer over de toedracht? Canbus jatten?