Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• T
    TDI-tdm waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Supervergrendeling en 12V accu met Leuk Leuk.
    Ik ben altijd blij als het aan mijzelf ligt, de oplossing is dan ook het meest eenvoudig. 😉
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Gisteren ochtend in de wereldstad Neeritter Een LS 600h uit 2008 (import) met een voor ons wel erg bekende naam onder het kenteken 🙃
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Supervergrendeling en 12V accu.
    Ik ben altijd blij als het aan mijzelf ligt, de oplossing is dan ook het meest eenvoudig. 😉
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde TDI-tdm's bericht in het onderwerp Supervergrendeling en 12V accu met Leuk Leuk.
    Enigszins beschaamt meld ik terug van mijn eerste beurt afgelopen week bij Lexus Utrecht, waar ik dus speciaal aandacht had gevraagd...
  • Bobster
    Bobster waardeerde Henny's bericht in het onderwerp Foto's met Leuk Leuk.
    Mijn nieuwe bolide !!
  • T
    TDI-tdm reageerde op het onderwerp Supervergrendeling en 12V accu.
    Enigszins beschaamt meld ik terug van mijn eerste beurt afgelopen week bij Lexus Utrecht, waar ik dus speciaal aandacht had gevraagd...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    De reden van afwezigheid bij de meeting was dat mijn bak raar deed, er is een frisse bak en koppelomvormer met slechts een ton aan...
    • 1000026566.jpg
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Henny's bericht in het onderwerp Foto's met Haha Haha.
    Ja ,je hebt de juiste auto als je nog even omkijk na het uitstappen en soms merk ik dat je ( te lang ) blijf staan om je Lexus te...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Henny's bericht in het onderwerp Foto's met Leuk Leuk.
    Mijn nieuwe bolide !!
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Romke's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik denk dat dat niet de enige reden is. Bij mijn weten zijn dieseltaxi's enkele jaren geleden verboden in vele stadswijken en dan wordt...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Romke's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik denk dat dat niet de enige reden is. Bij mijn weten zijn dieseltaxi's enkele jaren geleden verboden in vele stadswijken en dan wordt...
  • 2Day
    2Day reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Dat valt mee mee. Dank voor je reactie.
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp collega gespot.
  • ismo
    ismo reageerde op het onderwerp Lexusforum Meeting 2025 - Dongen.
    Ja hoor, present
  • Henny
    Henny waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp Foto's met Leuk Leuk.
    Pracht exemplaar Henny! Wat een slagschip is het ook (of zoals ik liefdevol refereer: boot). En altijd een glimlach, of je hem voor je...