Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• MoTrade
    https://motrade.nl/nl/carplay-android-mirror/lexus/rx-2001-2020/rx-350-450h-2016-2019-nav/a-2849-20000417 Is dit een Optie?
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde LEX(D)US's bericht in het onderwerp Rug heeft gewonnen met Leuk Leuk.
    Na weer een fijne periode met de fantastische rijeigenschappen van de GS 450h, heeft het gekreun bij het in en uitstappen, en het...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde ZonderZout's bericht in het onderwerp Robin stelt niks voor met Leuk Leuk.
    Na ongeveer 5 jaar en veel fijne kilometers met de RX te hebben gereden, heb ik deze van de week ingeruild voor een modelletje nieuwer...
  • Henny
    Henny waardeerde LEX(D)US's bericht in het onderwerp Rug heeft gewonnen met Leuk Leuk.
    Na weer een fijne periode met de fantastische rijeigenschappen van de GS 450h, heeft het gekreun bij het in en uitstappen, en het...
  • D
    Met mijn CT200H uit 2017 ben ik ook flink bezig gekregen het een en ander werkend te krijgen. Tot nu toe niet gelukt. Binnenkort wat...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Wesseladam's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Een update. Ik heb het laten repareren door een partij in Zwolle en ben erg blij met het resultaat. Zie toegevoegde foto Ander...
  • LEX(D)US
    LEX(D)US heeft het onderwerp Rug heeft gewonnen geplaatst in RX Generatie 4.
    • 20250614_164556 (002).JPG
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Robin stelt niks voor.
    Super mooie kleur. Ik ben zelf ook fan van de wat 'buitensporige' kleuren. Rij zelf een RX400h en een IS350C in het zogenoemde Matador...
  • PimF
    PimF waardeerde ZonderZout's bericht in het onderwerp Robin stelt niks voor met Leuk Leuk.
    Na ongeveer 5 jaar en veel fijne kilometers met de RX te hebben gereden, heb ik deze van de week ingeruild voor een modelletje nieuwer...
  • Henny
    Henny waardeerde ZonderZout's bericht in het onderwerp Robin stelt niks voor met Leuk Leuk.
    Hallo, ik ben Robin, inmiddels alweer bijna 40 en vader van twee kleine ettertjes van 8 maanden en zondag a.s. 4 jaar. Ik ben als...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    deze matte kleur staat er denk wel mooi bij... maar is even de vraag of er in de ronding nog wat van te zien is....
    • 1000026697.jpg
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Het OZ logo ingemeten om stickers te maken die exact in de vorm passen. Of ik er uiteindelijk een logo inplak en in welke kleur dat moet...
    • 1000026695.jpg
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Robin stelt niks voor.
    Schitterende bak, ik heb een soortgelijke RX en het bevalt erg goed. Een heel fijne wagen.
  • Johno
    Johno waardeerde ZonderZout's bericht in het onderwerp Robin stelt niks voor met Leuk Leuk.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Henny's bericht in het onderwerp Waar ben ik ? met Leuk Leuk.
    Ra Ra Waar ben ik ?