Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp VSC storing.
    Je had toch alleen maar het “VSC lampje”, niet de “check-engine”, en ook geen “ABS-faillure” Ik ga voor uitlijning, stuur recht...
  • ZonderZout
    Gaarne. Ik ben benieuwd of ik überhaupt nog iets kan/moet updaten behalve de kaarten zelf.
  • ZonderZout
    Ja, die wilde ik eigenlijk al in mijn 2011 RX hebben, dus die ga ik binnenkort wel bij je bestellen. Ik had alleen gehoopt ook het lexus...
  • ZonderZout
    Het lukt me niet om in te loggen. Ik krijg error id=195 met het Lexus id en wachtwoord van mijn lexus account. De diensten kon ik...
  • wilcom2005
    wilcom2005 reageerde op het onderwerp project koplamp.
    ben er al even mee bezig...valt wat tegen nu met wasbenzine en een fohn bezig .....gaat even duren :)
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp VSC storing met Leuk Leuk.
    Gezien er schijnbaar een code was van een mogelijk defecte katalysator en hedendaagse auto's 'ketenreacties' kennen, is het best...
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp VSC storing met Leuk Leuk.
    Staat je stuur recht bij rechtuit rijden ? Oud collega van mij had dat ook met zijn pas gekochte Opel Insigna. Bleek na enig zoek en...
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp VSC storing met Leuk Leuk.
    Ff terugkomend op je bericht. 🤔😳 die wilden de katalysator vervangen …… !? Heb je toch wel gevraagd of ie zijn voeten ongeveer 40cm uit...
  • Henny
    Henny waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Waar ben ik ? met Leuk Leuk.
    Het moet ook niet te makkelijk zijn. Ik wacht nog even met hints geven.😁
  • Henny
    Henny waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp Waar ben ik ? met Leuk Leuk.
    Bij de Lochranza Distillery. Proost!
  • Henny
    Toch nog te makkelijk, ze kunnen dus nog wat moeilijker 😁. Dit is inderdaad the Arran Distillery in Lochranza. Slàinte.
  • Henny
    Ra ra, waar ben ik?
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp VSC storing.
    Gezien er schijnbaar een code was van een mogelijk defecte katalysator en hedendaagse auto's 'ketenreacties' kennen, is het best...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    De facelift is geleverd met twee varianten, zoals je dat overigens bij meer types ziet. Bijgaand screenshot komt uit de folder van de...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Waar ben ik ?.
    Toch nog te makkelijk, ze kunnen dus nog wat moeilijker 😁. Dit is inderdaad the Arran Distillery in Lochranza. Slàinte.